پنجشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تویوتا ممکن است مدل های GR بیشتری تولید کند
تویوتا اسپرت EV

تویوتا ممکن است مدل های GR بیشتری تولید کند

۱۴۰۲-۰۲-۱۲

تویوتا ممکن است مدل های GR بیشتری تولید کند. رئیس جدید این شرکت گفت که سری GR می تواند گسترش یابد.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز ژاپنی تویوتا در اوایل سال جاری تغییرات بسیار مهمی را تجربه کرد. در این زمینه آکیو تویودا مدیریت شرکت را ترک کرد و جای خود را به کوجی ساتو سپرد. با این تغییر، این برند به خودروهای برقی روی آورد و بسیاری از مردم فکر کردند که ممکن است تعداد خودروهای اسپرت کاهش یابد. با این حال، طبق آخرین اظهارات، این برند ممکن است سری GR را بزرگتر کند.

کوجی ساتو، رئیس جدید تویوتا در مصاحبه ای گفت که برند Gazoo تویوتا در آینده مورد استقبال قرار خواهد گرفت و آنها می توانند آن را تسریع کنند. او همچنین اظهار داشت که بخش Gazoo Racing برای مدت طولانی برای توسعه خودرو کار خواهد کرد.

اگرچه ساتو خبرهای خوبی در مورد سری GR داد، اما وارد جزئیات این خودروها نشد. مدت هاست که گفته می شود این برند روی خودرویی اسپرت کار می کند که می تواند بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. همچنین تصور می شود که یک نسخه GRMN با کارایی بالا از سوپرا نیز توسعه یافته است.

تویوتا اسپرت EV

خودروی اسپرت EV که در عکس این مقاله به نمایش گذاشته شده است، توسط تویوتا به عنوان یک رودستر دو سرنشینه تمام الکتریکی در پایان سال ۲۰۲۱ معرفی شد. گمان می رود که این وسیله نقلیه به عنوان جانشین EV از MR2 ظاهر شود. همچنین لازم به ذکر است که این مدل در همان روز با لکسوس LFA الکتریکی معرفی شد.

تویوتا اسپرت EV با MG Cyberster که اخیراً معرفی شده و نسل بعدی پورشه باکسترکیمن که در سال ۲۰۲۵ به عنوان یک خودروی برقی معرفی خواهد شد، رقابت خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که نسخه تولید انبوه این خودرو چه زمانی معرفی می شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

تعداد دیدگاه‌ها: ۱

  1. بهرام

    کسانی که میگند، اگر واردات خودرو آزاد بشه و یا خودرو دست دوم خارجی بیاد، صنعت خودرو سازی ما دچار مشکل میشه و کارگران آن بیکار میشوند، آیا مافیای خودرو، واقعاً به فکر ۵ هزار کارگر بیکار شده هستند، و یا عوام فریبی میکنند.اگر هزینه بیکاری ۵ هزار کارگر را هم به هزینه واردات خودرو اضافه کنیم، باز هم از هزینه تحمیلی صنعت خودرو سازی ایران کمتر خواهد بود. این پولها خوردن نداره، هزینه دوا و درمان عزیزان تان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×