جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » عکس رندر شاسی بلند برقی آلفارومئو منتشر شد
رندر شاسی بلند برقی آلفارومئو

عکس رندر شاسی بلند برقی آلفارومئو منتشر شد

۱۴۰۲-۰۲-۱۲

عکس رندر شاسی بلند برقی آلفارومئو منتشر شد و هنوز مشخص نیست که بر روی کدام پلتفرم تولید خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، مدت هاست که علاقه مندان می دانند که آلفا روی یک هایپرکار کار می کند. با این حال، احتمالا یک SUV جدید از آلفا خواهد آمد که “MiTo” نام خواهد داشت. بازده مالی قابل توجه Tonale به آلفا اجازه داد تا در این بخش رقابتی تر باشد.

این خودرو که گفته می شود MiTo نام دارد، خودروی هاچ بک برند ایتالیایی در سگمنت B، معماری مشابهی با فیات ۶۰۰ خواهد داشت که قرار است جایگزین مدل برقی Avenger یا فیات ۵۰۰X جیپ شود.

انتظار می‌رود این شاسی‌بلند سطح پایه که کاملاً شیک است و زبان طراحی کنونی این برند ایتالیایی را نشان می‌دهد، در سال ۲۰۲۴ معرفی شود.

احتمالا این خودروی پایه جدید اولین مدل تمام الکتریکی آلفا باشد، اما در یک نوع هیبریدی مانند Avenger تولید خواهد شد. علاوه بر این، طبق برخی شایعات، مدل SUV سطح پایه آلفا را می توان در معماری CMP / eCMP با مدل هایی مانند Peugeot e-2008، Opel Mokka – e تولید کرد.

در حالی که گفته می‌شود آلفارومئو تمام الکتریکی دیفرانسیل جلو است، می‌توان آن را در نسخه‌های دو موتوره و چهار چرخ محرک مانند جیپ اونجر عرضه کرد. بدون در نظر گرفتن جزئیات، شاسی بلند آلفا اسپرت ترین مدلی خواهد بود که تا به حال بر روی پلتفرم خود تولید شده است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×