دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فیس لیفت پژو ۲۰۰۸ معرفی شد
2024 peugeot 2008 1

فیس لیفت پژو ۲۰۰۸ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۲-۱۴

این مدل بسیار به زبان طراحی سازنده فرانسوی نزدیک شده است و می بینیم که لوگوی جدید پژو 2008 را نیز دریافت کرده است.

به گزارش مجله ماشین، طراحی مشابه پنجه نیز در عقب منعکس شده است. علاوه بر نورپردازی کاملاً LED، کاربران می‌توانند از بین گزینه‌های رینگ ۱۶ تا ۱۸ اینچی انتخاب کنند.

همچنین فناوری های جدیدی در کابین وجود دارد. تمام مدل های فیس لیفت ۲۰۰۸ اکنون به صورت استاندارد دارای صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی هستند. از سوی دیگر، نسخه‌های Allure و GT دارای صفحه نمایش ابزار دیجیتال جدید هستند. این صفحه نمایش در GT دارای افکت ها و انیمیشن های سه بعدی نیز می باشد. ما تعجب کردیم که نسخه ورودی Active هنوز دارای نمایشگرهای آنالوگ است.

 

2024 peugeot 2008 3

یکی از نوآوری های قابل توجه در زیر کاپوت سال ۲۰۰۸ رخ داد. سازنده فرانسوی به E-2008 برقی قدرت و برد بیشتری داده است. در E-208 و E-308، این مدل اکنون می تواند ۱۵۸ اسب بخار قدرت تولید کند. این مدل که باتری آن به ۵۴ کیلووات ساعت افزایش یافته است، می تواند بردی بین ۳۴۵ تا ۴۰۶ کیلومتر را طبق چرخه WLTP ارائه دهد.

فیس لیفت پژو 2008

موتور هیبریدی که با موتور احتراق داخلی ۱۳۸ اسب بخار کار می کند، به صورت استاندارد با جعبه دنده دوکلاچه عرضه می شود. بر اساس اظهارات پژو، این مدل هیبریدی جدید در مقایسه با برادر احتراق داخلی خود می تواند ۱۵ درصد در مصرف سوخت صرفه جویی کند. سایر گزینه های موتور بدون تغییر باقی ماندند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×