دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » زیکر X با طراحی و قیمت مناسب
زیکر X

زیکر X با طراحی و قیمت مناسب

۱۴۰۲-۰۲-۱۷

زیکر X با طراحی و قیمت مناسب در اواخر سال جاری برای بازار اروپا معرفی خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز چینی جیلی از سال ۱۹۹۷ به طور فعال در صنعت خودرو حضور داشته و با شرکت هایی مانند لوتوس، ولوو، اسمارت و زیکر یکی از بزرگترین بازیگران بازار خودروهای الکتریکی است. سرمایه گذاری جدید این شرکت با زیکر منجر به معرفی مدل کراس اوور X شده ا است. می توان گفت که زیکر X بسیار آینده نگر و اسپرت به نظر می رسد.

وقتی وارد فضای داخلی می شویم، با یک دسته ابزار دیجیتال و یک صفحه نمایش چند رسانه ای نسبتاً بزرگ روبرو می شویم. سیستم صوتی یاماها با ۱۳ بلندگو به صورت استاندارد، درب های جلو به صورت برقی و کنسول مرکزی قابل تنظیم از جمله جزئیاتی هستند که قابلیت استفاده خودرو را افزایش می دهند.

زیکر X

یخچال قابل جابجایی اختیاری در عقب و صفحه نمایش اطلاعات در ستون B که در آن می توانید اطلاعات خودرو را مشاهده کنید، جذابیت خودرو را افزایش می دهد. حالت های مختلفی از جمله حالت حیوان خانگی در مدل ارائه شده است.

زیکر X جدید که بر روی پلت فرم معماری الکتریکی پایدار (SEA) ساخته شده است، واحد نیرو و قطعات باتری خود را با Smart #1 به اشتراک می گذارد. این خودرو همچنین شامل قطعاتی از مدل های دیگر جیلی است. نسخه استاندارد دیفرانسیل عقب این مدل با قیمت ۲۷۶۰۰ دلار و نسخه دو موتوره چهار چرخ متحرک از ۳۰۵۰۰ دلار شروع می شود.

زیکر در بیانیه خود اعلام کرد که این مدل با قیمت های مقرون به صرفه در قاره اروپا نیز به فروش می رسد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 2.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×