شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مشخصات فنی مینی کوپر اس‌ایی و ایی ۲۰۲۴
Mini Cooper SE EV

مشخصات فنی مینی کوپر اس‌ایی و ایی ۲۰۲۴

۱۴۰۲-۰۲-۱۷

مشخصات فنی مینی کوپر اس‌ایی و ایی 2024 منتشر شد. جزئیات فنی رسمی مینی کوپر سه در برقی که قرار است به زودی معرفی شود بالاخره فاش شد.

به گزارش مجله ماشین، مینی خودروی الکتریکی جدید خود را به عنوان یک وسیله نقلیه الکتریکی معرفی می کند که بر لذت رانندگی تمرکز دارد. دو نسخه از کوپر سه در وجود خواهد داشت و در سال های آینده معرفی خواهد شد.

وقتی به جزئیات فنی رسمی منتشر شده نگاه می کنیم، می بینیم که تقریباً مشابه اطلاعات فنی است که استفان استفانی وورست رئیس شرکت،  اعلام کرده است.

مدل پایه کوپر E، از یک موتور الکتریکی تکی که در جلو قرار دارد، نیرو می گیرد. این موتور الکتریکی که می تواند ۱۳۵ کیلووات نیرو تولید کند و از یک باتری ۴۰.۷ کیلووات ساعتی تغذیه خواهد کرد. می دانیم که نسخه پایه، اکنون بردی معادل ۳۰۰ کیلومتر خواهد داشت.

Mini Cooper SE با موتور ۱۶۰ کیلوواتی نصب شده در محور جلو در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. برخلاف باتری ۴۰.۷ کیلووات ساعتی در Cooper E، Cooper SE که با یک بسته باتری ۵۴.۲ کیلووات ساعتی عرضه می شود، به این معنی است که برد آن تقریباً ۴۰۰ کیلومتر است.

این خودروساز مستقر در آکسفورد قبلا گفته بود که حداقل برد از ۳۸۶ کیلومتر شروع می شود، اما وقتی به مدل Cooper E نگاه می کنیم، می بینیم که برد کمتر از این است. با این حال، هنوز هم می توان گفت که برد برای یک خودروی کامپکت و الکتریکی کاملاً کافی است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×