دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » پایان عمر مرسدس CLS
مرسدس CLS

پایان عمر مرسدس CLS

۱۴۰۲-۰۲-۱۹

به نظر می رسد CLS مرسدس به پایان عمر خود نزدیک شده است. سفارشات CLS متوقف شده است و تولید مدل فعلی CLS در ماه آگوست به طور کامل به پایان می رسد.

به گزارش مجله ماشین، مرسدس مدل جدید CLS را روانه بازار نخواهد کرد.این نشان می دهد که مدل CLS به پایان عمر خود رسیده است.

یکی از مقامات مرسدس در استرالیا در مصاحبه‌ای گفت که تولید CLS در ماه آگوست به پایان می رسد. مرسدس CLS رقیب آئودی A7 اسپرت‌بک، دیگر در سایت استرالیا مرسدس نمایش داده نمی شود. مرسدس دیگر سفارشات CLS را نمی پذیرد زیرا مشتریان به کلاس E جدید علاقه نشان می دهند.

خیلی تعجب آور نبود که تولید CLS به زودی به پایان برسد، زیرا گزارش های بسیاری در ماه های اخیر گفته اند که سری E جدید از CLS جلوتر خواهد بود.

مرسدس CLS

البته در حالی که تولید برخی خودروها متوقف شده، همچنان برخی خودروها به خانواده مدل های مرسدس اضافه می شوند. به عنوان مثال، شاسی بلند Maybach EQS جدید و سری S رودستر مدل های جدیدی هستند که به خانواده مدل های مرسدس اضافه شده اند. جدای از آن، نسخه الکتریکی سری G و EQG جای خود را در خانواده مدل های مرسدس خواهد گرفت.

همچنین در سال های آینده نسخه جمع و جورتری از مرسدس G کلاس تولید خواهد کرد. این نسخه در سال ۲۰۲۶ معرفی می شود و هم موتور احتراق داخلی و هم پیشرانه الکتریکی خواهد داشت.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×