شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » هیوندای i20 مدل ۲۰۲۳
هیوندای i20 مدل 2023

هیوندای i20 مدل ۲۰۲۳

۱۴۰۲-۰۲-۲۱

هیوندای i20 اکنون با نمای جدید جلو و عقب، خون تازه ای را به سگمنت B پمپاژ می کند.

به گزارش مجله ماشین، i20 جدید دارای ظاهری شیک و مدرن است که ظاهری چشم نواز دارد. شکل و الگوی جدید سپر جلو با جلوپنجره رادیاتور اسپرت ترکیب می‌شود تا نمای باشکوهی ایجاد کند.

سپر عقب است یکی دیگر از قطعاتی که برای ایجاد ظاهری زیبا با عناصر اسپرت ساخته شده. سپر عقب بازطراحی شده با چراغ های عقب LED Z شکل همراه است. هیوندای i20 همچنین با رینگ های ۱۶ و ۱۷ اینچی جدید عرضه می‌شود.

به لطف طراحی پویا و ویژگی های آیرودینامیک، i20 که هندلینگ برتری دارد، در مصرف سوخت نیز بسیار موفق است. i20 جدید با ابعاد جمع و جور سگمنت B، حجم داخلی بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. علاوه بر این، حجم چمدان ۳۵۲ لیتری را با صندلی های عقب در حالت عمودی ارائه می دهد. این حجم با خواباندن صندلی های عقب به ۱۱۶۵ لیتر افزایش می یابد.

هیوندای i20 مدل 2023

با اضافه شدن به طیف محصولات هیوندای، این مدل جدید در هشت رنگ بدنه و سقف مشکی که به صورت اختیاری می‌باشد موجود است. رنگ های جدید متالیک زرد، خاکستری و متا آبی اضافه شده به رنگ های موجود از جمله ویژگی های جدید هستند. در عین حال در برخی از قسمت های کابین از رنگ زرد استفاده شد تا روحیه راننده و سرنشینان را زنده کند.

هیوندای i20 به صفحه نمایش LCD استاندارد ۴.۲ اینچی، USB نوع C، نسل دوم eCall مبتنی بر شبکه ۴G و به روز رسانی نقشه های Over-the-Air (OTA) مجهز شده است.

مدل فیس لیفت همچنین دارای صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی اختیاری، صفحه نمایش چند رسانه ای ۱۰.۲۵ اینچی، Apple CarPlay، Android Auto، شارژر بی سیم و پیشرفته ترین به روز رسانی تلماتیک Bluelink است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×