پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » خودروهایی که در سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد
مرسدس CLS آ‌ام‌گ

خودروهایی که در سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد

۱۴۰۲-۰۲-۲۳

همانند سال گذشته، امسال نیز تولید بسیاری از خودروها متوقف خواهد شد و بسیاری از خودروهای جدید به دنیای خودرو اضافه خواهند کرد.

به گزارش مجله ماشین، نگاهی می‌اندازیم به خودروهایی که تولید آن امسال متوقف می شود.

آلپینا B7

آلپینا B7

BMW سال گذشته برای آخرین بار در سری ۷ از موتور N74 V12 با کد بدنه G11/G12 استفاده کرد. سری ۷ که با موتور V12 برای آخرین بار با نام Final Edition تولید شد، با کد بدنه G11/G12 توسط آلپینا به عنوان آلپینا B7، بسیار قوی تر و بسیار بهتر ارائه شد. B7 که توسط آلپینا تعمیرات اساسی شد، سال آینده تولید نخواهد شد.

آئودی R8

آئودی R8

آیا آئودی R8 را دوست دارید؟ با صدای کامل موتور V10 و اطمینان از فناوری Quattro، می توان گفت که R8 خودروی رویایی بسیاری از دوستداران خودرو است. آئودی R8 GT برای آخرین بار بدون فناوری کواترو با دیفرانسیل عقب تولید خواهد شد و ماجراجویی ۱۶ ساله R8 به پایان خواهد رسید.

آئودی R8

آئودی TT

مدل جمع و جور و اسپرت آئودی TT نیز امسال به پایان می رسد. آئودی برای آخرین بار در سال جاری آئودی TT را با نام Final Edition تولید خواهد کرد و از دریافت سفارش خودداری خواهد کرد.

کرایسلر 300

کرایسلر ۳۰۰

تولید کرایسلر ۳۰۰ با جلوپنجره بزرگ که نشان می‌دهد از هر نظر یک خودروی آمریکایی است و تولیئ آن امسال متوقف خواهد شد.

دوج چلنجر و شارژر

دوج چلنجر و شارژر

خودروهای عضلانی دوج، مدل‌های چارجر و چلنجر نیز در سال جاری به تولید خود پایان می‌دهند.

فراری پورتوفینو

فراری پورتوفینو

با معرفی روما اسپایدر در روز گذشته با پورتوفینو، خودروی کانورتیبل فراری خداحافظی می کنیم. پورتوفینو با پیشرانه ۳.۸ لیتری بیتوربو V8 در سال آینده وارد دنیای خودرو نخواهد شد.

فورد فیستا

فورد فیستا

تولید فیستا که نماینده فورد در سگمنت B است امسال به پایان می رسد. فیستا از سال ۲۰۱۹ در ایالات متحده فروخته نشده است. با معرفی پوما، فیستا هم بازنشسه شد.

مرسدس بنز - CLS

مرسدس بنز – CLS

مرسدس کلاس E جدید را معرفی کرد، اما این خودروساز آلمانی در اواخر امسال از کوپه اسپرت CLS استفاده می کند. CLS از جمله خودروهایی خواهد بود که از آگوست آینده تولیدشان متوقف خواهد شد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×