پنجشنبه , ۴ مرداد ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » نسل بعدی آستون مارتین DB به زودی رونمایی می‌شود
نسل بعدی آستون مارتین DB

نسل بعدی آستون مارتین DB به زودی رونمایی می‌شود

۱۴۰۲-۰۲-۲۵

نسل جدید خودروهای GT با عملکرد بالا استون مارتین به زودی رونمایی خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، در بیانیه این خودروساز بریتانیایی، تصاویر تیزر جدیدی با یادداشت “GT به تنهایی وجود ندارد. فقط GT کافی نیست” به اشتراک گذاشته شده است. قرار است که نسل بعدی DB در ۳ خرداد عرضه بشود.

DB استون مارتین از نظر طراحی بیرونی شکلی آشنا دارد. با این حال، ادعا می شود که این شرکت برای جشن ۷۵ سالگی سری معروف DB موارد خاصی را به این وسیله نقلیه خواهد آورد.

کابین نسل بعدی آستون مارتین DB

در تصاویر منتشر شده داخلی شاهد یک کنسول مرکزی با تعداد زیادی کنترل هستیم. تنظیمات و دکمه‌های تعلیق وجود دارد که شبیه ویژگی اگزوز فعال، تنظیمات پایداری و کشش، ویژگی‌های کمک راننده، صندلی‌های دارای گرمکن و تهویه، کنترل‌های تهویه مطبوع و کنترل‌های مختلف برای استریو هستند.

نسل بعدی آستون مارتین DB

خودرویی که در اینجا بررسی می‌کنیم، جانشین DB11 ( احتمالا DB12 نامیده می‌شود ) تقریباً شبیه عکس‌های جاسوسی است که برای اولین بار در ژانویه دیدیم. می توان گفت که به خصوص جلوپنجره و چراغ های جلو از والهالا الهام گرفته شده است. علاوه بر این، جلوپنجره نسبتا بزرگتر به نظر می رسد.

احتمالا موتور ۱۲ سیلندر جای خود را با موتور ۸ سیلندر عوض بکند. هنوز اطلاعاتی مبنی بر اینکه آستون مارتین از موتور الکتریکی برای این خودرو استفاده می‌کند یا خیر وجود ندارد و باید تا روز رونمایی رسمی منتظر ماند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×