دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » نسل دوم رودستر تسلا
رودستر تسلا مدل 2020

نسل دوم رودستر تسلا

۱۴۰۲-۰۲-۳۰

نسل دوم رودستر تسلا در سال 2024 تولید می شود. تسلا قرار بود نسل دوم رودسترش را در سال 2020 معرفی کند، اما مانند سایر خودروسازان دچار بحران زنجیره تامین شد و اولویت را به مدل های سمی و سایبرتراک داد.

به گزارش مجله ماشین، بحران عرضه تنها دلیل تاخیر مدل رودستر نیست. بدیهی است که تسلا می تواند درآمد بسیار بیشتری نسبت به مدل های سمی و سایبرتراک ایجاد کند. البته لازم به ذکر است که تقریبا ۶ سال از اولین نمایش مدل رودستر می گذرد.

زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ ظاهر شد، ذکر شد که مدل تسلا رودستر در سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد. این از نظر فنی به این معنی است که مدل رودستر ۳ سال تاخیر دارد. مدل رودستر یک بار در سال ۲۰۲۱ و هر سال یک بار پس از سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اعلام کرده است که امیدوار است طراحی و مهندسی رودستر را تا پایان سال جاری به پایان برساند و سال آینده تولید شود.

مدیرعامل تسلا اعلام کرد که مدل رودستر باید تا سال ۲۰۲۴ در جلسه پرسش و پاسخ در جلسه سهامداران تسلا صبر کند. ایلان ماسک همچنین اظهار داشت که آنها انتظار بسیار کمی نسبت به این سوال دارند که مدل رودستر چقدر به تسلا کمک خواهد کرد. این بدان معناست که مدل رودستر نسبت به سایر مدل‌ها کمک بسیار کمتری به تسلا خواهد کرد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×