جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ب‌ام‌و تورینگ کوپه معرفی شد
ب‌ام‌و تورینگ کوپه

ب‌ام‌و تورینگ کوپه معرفی شد

۱۴۰۲-۰۲-۳۱

این خودروساز باواریایی در مراسمی که در سواحل دریاچه کومو ایتالیا برگزار شد، کانسپت تورینگ کوپه را به دوستداران خودرو معرفی کرد.

به گزارش مجله ماشین، طی ۱۰ سال گذشته، ب‌ام‌و خودروهای کانسپت زیادی را برای نمایش در کنکورس‌ دی‌الگانس تولید کرده است. برخی از نمونه هایی که به ذهن می رسد شامل مدل هایی مانند GINA Light Visionary و Gran Lusso Coupe است. علاوه بر این، یک کانسپت Z4 که توسط زاگاتو در سال ۲۰۱۲ طراحی شده بود نیز در این رویداد معرفی شد.

مانند خودروی مفهومی مبتنی بر Z4، این خودرو به گذشته ادای احترام می کند و طراحی های مدرن را با عناصر سبک گذشته ترکیب می کند.

ب‌ام‌و تورینگ کوپه

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین المان های طراحی ب‌ام‌و یک عنصر طراحی به نام کینک هافمیستر است که بر روی ستون C قرار گرفته است. ما می توانیم پیچ خوردگی هافمایستر را در این خودرو نیز ببینیم. جدای از آن، گلگیرهای عقب برآمده و چرخ های طراحی شده خاص، ظاهری متفاوت به این مدل مفهومی خاص می بخشد. چرخ ها که ۲۰ اینچ در جلو و ۲۱ اینچ در عقب تعیین شده اند، با طراحی های ۲۰ پره خود یک جشن بصری ارائه می دهند.

ب‌ام‌و تورینگ کوپه

وقتی به فضای داخلی نگاه می کنیم، با جزئیات طراحی مشابه نسخه تولیدی Z4 مواجه می شویم. جدای از آن، می بینیم که رنگ های قهوه ای تیره در قسمت بالایی خودرو و رنگ های قهوه ای روشن در قسمت پایین خودرو، کنتراست ایجاد می کنند.

همانند مدل های مشابه، هنوز مشخص نیست که آیا کوپه کانسپت تورینگ به تولید انبوه می رسد یا خیر. وقتی صحبت از ب‌ام‌و به میان می آید، هیچ چیز را نباید قطعی گفت.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×