پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » اشکودا انیاک لورین و کلمنت معرفی شد
اشکودا انیاک لورین و کلمنت

اشکودا انیاک لورین و کلمنت معرفی شد

۱۴۰۲-۰۳-۰۳

اشکودا انیاک لورین و کلمنت معرفی شد، این خودرو بالاترین سطح تریم را ارائه می دهد.

به گزارش مجله ماشین، همانطور که دوستداران خودرو می دانند، مجهزترین نسخه اشکودا لورین و کلمنت نام دارد. اشکودا، لورین و کلمنت را معرفی کرد که بهترین تریم مدل‌های برقی انیاک و انیاک کوپه است. این نسخه دارای بسته باتری بزرگتر، قدرت بیشتر و البته زمان شارژ کوتاه تر است.

 

اشکودا انیاک لورین و کلمنت

انیاک لورین و کلمنت جدید از موتور الکتریکی ۲۱۰ کیلوواتی استفاده می کند که در آینده در سایر خودروهای الکتریکی اشکودا استفاده خواهد شد. این موتور توانایی تولید ۲۸۲ اسب بخار قدرت را دارد. تریم لورین و کلمنت در دو نسخه دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک موجود است. این مدل که انیاک لورین و کلمنت ۸۵ نام دارد، حدود ۸۰ اسب بخار قدرت بیشتری نسبت به مدلی به نام انیاک ۸۰ دارد.

موتور الکتریکی در این مدل، در ID.7 فولکس واگن در سگمنت D نیز استفاده شده است. در حالی که این برند آلمانی قصد دارد نسخه قدرتمندتر GTX را با راه اندازی دو موتوره عرضه کند، انتظار می رود اشکودا نسخه های قدرتمندتری با سخت افزار Enyaq Laurin & Klement داشته باشد.

اشکودا انیاک لورین و کلمنت

نسخه انیاک لورین و کلمنت می تواند تا ۵۷۰ کیلومتر برد داشته باشد، در حالی که Enyaq 80 بردی تا ۵۴۴ کیلومتر را ارائه می دهد.

به لطف موتورهای الکتریکی قدرتمندتر، شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ۶.۷ ثانیه کاهش یافته است و تجهیزات انیاک لورین و کلمنت کاملا رضایت بخش به نظر می رسند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×