جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » اوپل کورسا ۲۰۲۴ معرفی شد
اوپل کورسا 2024

اوپل کورسا ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۳-۰۴

اوپل کورسا 2024 با چهره‌ای جدید و پیشرانه قدرتمندتر معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، هر دو نسخه احتراق داخلی و الکتریکی این مدل که مبتنی بر معماری CMP است، با طراحی جدید “ویزیور” گروه اوپل عرضه خواهند شد.

این مدل که اکنون مجموعه چراغ‌های LED  ماتریکس را به صورت استاندارد ارائه می‌کند، به جای ۸ عنصر LED قابل کنترل، دید بیشتری را با ۱۴ عنصر LED قابل کنترل ارائه می‌دهد.

اوپل کورسا 2024

اوپل ادعا می کند که این طراحی جدید به روشنایی “چراغ های استادیوم” خواهد بود و رانندگانی که از جهت مخالف می آیند را خیره نخواهد کرد.

در قسمت پشت، نام «کورسا» را می بینیم که روی درب صندوق اجرا شده است. بسته به سطح تجهیزات، پوشش لوگوی برند در این منطقه را می توان به مشکی یا نقره ای مات تغییر داد. بیایید تأکید کنیم که مدل خاصی که در عکس ها می بینید دارای یک گزینه رنگ جدید به نام “خاکستری گرافیکی” است.

در کابین تغییر زیادی نکرده است. اکنون کاربران می توانند سیستم اطلاعات سرگرمی پردازنده ۱۰ اینچی اسنپدراگون را به صورت آپشن خریداری کنند. علاوه بر این، Corsa جدید اکنون به صورت استاندارد از Android Auto و Apple CarPlay پشتیبانی می‌کند.

اوپل کورسا 2024

در زیر کاپوت نیز تغییراتی ایجاد شده است. نسخه نیمه هیبریدی موتور احتراق داخلی ۱.۲ لیتری به این لیست اضافه شده است. این موتورها دو گزینه دارند که می توانند ۱۰۰ و ۱۳۶ اسب بخار قدرت تولید کنند. گزینه های موتور الکتریکی با گیربکس دوکلاچه تازه توسعه یافته اوپل جفت خواهند شد. واحد احتراق داخلی ۱.۲ لیتری فروخته شده در کشورمان نیز جایگاه خود را حفظ کرده است.

Corsa-e به ارائه ۱۰۰ کیلووات قدرت و برد ۳۵۷ کیلومتر به صورت استاندارد ادامه خواهد داد. با این حال، اوپل نسخه ای را اضافه خواهد کرد که در روزهای آینده ۱۱۵ کیلووات قدرت، ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور و برد کامل ۴۰۲ کیلومتر را ارائه می دهد. این داده ها ممکن است آشنا به نظر برسند زیرا این تنظیمات جدید مستقیماً از پژو e-208 گرفته شده است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×