جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تجربه کنسول بازی در ب‌ام‌و سری ۵ مدل ۲۰۲۴
کنسول بازی در ب‌ام‌و سری 5 مدل 2024

تجربه کنسول بازی در ب‌ام‌و سری ۵ مدل ۲۰۲۴

۱۴۰۲-۰۳-۰۷

آخرین نسل ب ام و سری 5 تنها 2 روز پیش با طراحی واقعاً تکاملی معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، طراحی بسیار جالب سری ۵ جدید همه را شگفت زده کرد. سری ۵ که دارای گزینه های موتور بسیار جالبی است به همراه برادر تمام برقی خود i5، دارای یک فضای داخلی پر تکنولوژی است. یکی از نکات برجسته در این فضای داخلی صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی و سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۴.۹ اینچی است.

ایرکنسول در ب‌ام‌و سری ۵ مدل ۲۰۲۴

وقتی این صفحه‌ها را بررسی می‌کنیم، می‌توانیم ویژگی‌های واقعاً جالبی پیدا کنیم، اما جالب‌ترین آنها البته تجربه بازی در ماشین است. ب‌ام‌و با AirConsole که توسط استارت‌آپ N-Dream مستقر در زوریخ توسعه داده شده است، همکاری کرده است تا امکان اجرای برخی بازی‌های آرکید و غیررسمی را در سری ۵ جدید فراهم کند. در عین حال، برادر الکتریکی سری ۵ جدید یعنی i5 نیز از پشتیبانی از ایرکنسول برخوردار خواهد بود.

اگر می‌خواهید با استفاده از ایرکنسول بازی انجام دهید، سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive 8.5 خودروی شما باید به‌روزرسانی شود. اگر نرم افزار سیستم اطلاعات سرگرمی شما از قبل به روز است، می توانید با اسکن کد QR روی نمایشگر وسط، از گوشی خود به عنوان کنترلر بازی استفاده کنید و یک تجربه کامل از کنسول بازی را در فضای داخلی BMW سری ۵ جدید تجربه کنید.

نظر شما در مورد فضای داخلی همیشه در حال تکامل خودروها چیست؟

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.67

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×