پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » دو نسخه ویژه جدید از بنتلی
بنتایگا و کانتیننتال GTC هانتسمن ادیشن

دو نسخه ویژه جدید از بنتلی

۱۴۰۲-۰۳-۰۷

مدل های بنتایگا و کانتیننتال GTC هانتسمن ادیشن به عنوان نسخه های کاملا جدید و ویژه ظاهر می شوند و از هر مدل فقط پنج عدد تولید خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، بنتلی سازنده خودروهای لوکس به خاطر طراحی داخلی باکیفیت خود مشهور است. منطقه Saville Row لندن به خاطر پارچه های باکیفیتش مشهور است.

با همکاری بنتلی و هانتسمن، این خودروهای نسخه ویژه تجربه منحصر به فردی را در داخل ارائه می دهند و فقط از نمایندگی های منتخب بنتلی در دسترس خواهند بود. به مشتریانی که این خودروهای خاص را خریداری می کنند، یک ژاکت سفارشی توسط هانتسمن اهدا می شود.

بنتایگا و کانتیننتال GTC هانتسمن ادیشن

بخش سفارشی سازی مولینر بنتلی مسئولیت تجهیزات و طراحی این خودروها را بر عهده دارد. مدیر خلاق هانتسمن نیز در این پروژه کمک خواهد کرد. برای فضای داخلی، برند هانتسمن پارچه زغالی و طرح دار چهار نقطه را ترجیح داد. این پارچه دارای طرح لانه زنبوری و دوخت های متقاطع است. لوگوی این برند بر روی تودوزی صندلی ها و روی رکاب های ورودی قرار گرفته و توجه بسیاری را به خود جلب می کند.

علاوه بر این، این مدل ها مجهز به چرخ های ویژه ۲۲ اینچی هستند و نشان دهنده آخرین مدل های بنتلی هستند. بنتلی شرکتی است که دوست دارد نسخه های مختلف و محدود نسخه های ویژه را به طور مکرر به مصرف کنندگان ارائه دهد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت وجود ندارد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×