پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » فرمول یک موناکو ۲۰۲۳: ورشتاپن پیروز شد، آلونسو و اوکن روی سکو رفتند
فرمول یک موناکو 2023

فرمول یک موناکو ۲۰۲۳: ورشتاپن پیروز شد، آلونسو و اوکن روی سکو رفتند

۱۴۰۲-۰۳-۰۸

مکس ورشتاپن راننده ردبول، برنده فرمول یک موناکو، ششمین مسابقه فصل 2023 فرمول 1 شد. فرناندو آلونسو از استون مارتین و استبان اوکن از آلپاین سکو را تکمیل کردند.

به گزارش مجله ماشین، فرمول یک ایمولا هفته گذشته به دلیل سیل در ایتالیا کنسل شد و یک شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در موناکو با حضور با مهمانان مشهور برگزار شد.

ورشتاپن راننده هلندی که در ابتدا اشتباهی مرتکب نشد و مسابقه را به خوبی مدیریت کرد و برنده شد و امتیاز خود را در مسابقات قهرمانی به عدد ۳۹ رساند. فرناندو آلونسو با رانندگی بی عیب و نقص در جایگاه دوم قرار گرفت. به این ترتیب این بازیکن اسپانیایی برای پنجمین بار در مسابقه ششم روی سکو رفت و بهترین نتیجه این فصل خود را کسب کرد.

از سوی دیگر استبان اوکون از آلپاین هیچ اشتباهی نکرد و به سکو راه یافت، در مسابقه ای که سوم شد هر از چند گاهی تحت فشار قرار می گرفت. بدین ترتیب راننده فرانسوی به سکوی سوم دوران حرفه ای خود رسید.

در مرسدس، لوئیس همیلتون پس از اشتباه کارلوس ساینز به رتبه چهارم صعود کرد و پسرفت کرد و مسابقه را در آنجا به پایان رساند.

از طرف دیگر راسل توانست فاصله بین لکلرک را بیش از ۵ ثانیه پشت سر خود نگه دارد و ۵ نفر برتر را تکمیل کند.

در فراری، چارلز لکلرک نتوانست سرعت راسل را به‌ویژه پس از تعویض تایرهای بارانی ادامه دهد و ششم شد. پیر گاسلی او را دنبال کرد. ساینز با اجبار اوکون برای کسب مقام سوم در قسمت اول مسابقه، پس از اشتباه در باران، مقام چهارم خود را از دست داد و پرچم شطرنجی را در جایگاه هشتم دید. همچنین در بین رانندگان مکلارن، نوریس نهم و پیاستری دهم شد.

همچنین لنس استرول و کوین مگنوسن نتوانستند مسابقه تمام بکنند.

ورشتاپن ، آلونسو و اوکن

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×