شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کادیلاک CT4-V و CT5-V بلک وینگ ۲۰۲۴ معرفی شد
کادیلاک CT5-V بلک وینگ 2024

کادیلاک CT4-V و CT5-V بلک وینگ ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۳-۰۸

کادیلاک CT4-V و CT5-V بلک وینگ 2024 ، با پیشرفت های مختلف فراوان معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، وقتی صحبت ازCT5-V  بلک وینگ شد، می‌توان گفت که یکی از بزرگترین تغییرات این خودرو، ویژگی کمک راننده سوپر کروز جنرال موتورز است.

کادیلاک یک انیمیشن ویژه به نمایشگر اطلاعات راننده CT5-V Blackwing اضافه می کند تا بیستمین سالگرد مدل های کلاس V را جشن بگیرد. وقتی به رنگبندی جدید خودرو نگاه می کنیم، می توان گفت که علاوه بر رنگ های قرمز Velocity، Cyber ​​Yellow Metallic، Blue Blue Metallic و Black Diamond Tricoat، رنگ های جدیدی نیز به صورت اختیاری برای مدل سال ۲۰۲۴ ارائه می شود.

وقتی صحبت از مدل کوچکتر  CT4-V بلک وینگ می شود، می توانیم بگوییم که برای مدل سال ۲۰۲۴، به جز ویژگی Super Cruise، همان ویژگی های برادر بزرگ آن در دسترس است. با موتور ۳.۶ لیتری توئین توربو V6 خود می تواند ۴۷۶ اسب بخار قدرت و ۶۰۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این خودرو با گیربکس شش سرعته دستی استاندارد و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک اختیاری موجود است.

کادیلاک CT5-V بلک وینگ 2024

ناگفته نماند که یک پکیج آیرودینامیک که بیشترین نیروی رو به پایین را که تا به حال برای مدل های کلاس V دیده شده اعمال می کند، به صورت اختیاری در دسترس است.

CT5-V بلک‌وینگ که در ابتدا به آن اشاره کردیم، می‌توانیم بگوییم که این خودرو همچنان قوی‌ترین سدان کادیلاک با موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژر با قدرت ۶۷۷ اسب بخار و گشتاور ۸۹۳ نیوتن‌متر باقی مانده است. در حالی که CT5-V Blackwing به صورت استاندارد با یک گیربکس شش سرعته دستی Tremec عرضه می شود، می توان گفت که یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک به صورت اختیاری در دسترس است.

کادیلاک CT5-V بلک وینگ ۲۰۲۴ با قیمت ۹۴۶۹۰ دلار و CT4-V بلک وینگ ۲۰۲۴ با قیمت ۶۲۸۹۰ دلار برای فروش عرضه شده است.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×