پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رنج روور اسپرت SV مدل ۲۰۲۴ معرفی شد
رنج روور اسپرت SV مدل 2024

رنج روور اسپرت SV مدل ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۳-۱۰

رنج روور اسپرت SV مدل 2024 یکی از ستاره های شاسی بلند با موتور 4.4 لیتری V8 بی توربو عرضه می شود که از ب‌ام‌و قرض گرفته شده است.

به گزارش مجله ماشین، این هیولا که می تواند ۶۳۵ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند، بسیار قدرتمندتر از قبل است.

اگرچه با خاموش کردن حالت پرتاب دینامیک، قدرت گشتاور به ۷۵۰ نیوتن متر کاهش می یابد، اما رنج روور اسپرت SV جدید می تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در حدود ۳.۸ ثانیه به پایان برساند. این مدل که حداکثر سرعت آن ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت تعیین شده است، وزنی معادل ۲۵۶۰ کیلوگرم نیز دارد.

رنج روور اسپرت SV مدل 2024

البته لندروور برای کاهش این وزن گزینه های جدیدی را مانند چرخ های فیبر کربنی ۲۳ اینچی در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. حتی این تغییر به تنهایی باعث می شود خودرو ۳۶ کیلوگرم سبکتر شود.

حالت Dynamic که با Sport SVR می شناسیم، برای نسل جدید SV تغییر شکل داده است. سیستم رانندگی که بسیار پیچیده تر شده است، اکنون می تواند وسیله نقلیه را تا ۱۵ میلی متر پایین بیاورد. زمان انتقال گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و پاسخ دریچه گاز خودرو نیز با این حالت تغییر می کند.

رنج روور اسپرت SV مدل 2024

صندلی های وسیله نقلیه می توانند با توجه به موسیقی که پخش می‌شود لرزش داشته باشند. لندروور معتقد است که کاربران به لطف این فناوری جدید که با سیستم صوتی Meridian کار می کند، “موسیقی” را احساس خواهند کرد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×