جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رویکرد طراحی ب‌ام‌و تغییر می‌کند
جلو پنجره ب‌ام‌و

رویکرد طراحی ب‌ام‌و تغییر می‌کند

۱۴۰۲-۰۳-۱۰

ون هویدونک طراح ارشد ب‌ام‌و در مصاحبه‌ای اعلام کرد، خودروهای ب‌ام‌و در آینده طراحی تمیزی خواهند داشت.

به گزارش مجله ماشین، در چند سال گذشته تصمیمات طراحی ب‌ام‌و جنجال برانگیخته است. این خودروساز آلمانی اغلب با مدل هایی که دارای جلوپنجره های بزرگ و نورانی هستند و عناصر طراحی ویترینی که به سلیقه هرکسی خوشایند نیست، جلب توجه کرده است. با این حال، این رویه ممکن است به زودی تغییر کند.

طراح ارشد این برند، بیان داشت که خودروهای BMW آینده ظاهری تمیز خواهند داشت و احتمالاً از جلوپنجره بزرگ استفاده نخواهند کرد.

ون هویدونک در مصاحبه با تاپ گیر به ارقام فروش قوی اشاره کرد که نشان می دهد مشتریان ب‌ام‌و به شدت از طراحی های این شرکت استقبال می کنند. وی اشاره کرد که این برند در سال ۲۰۲۲ در مجموع ۲.۱ میلیون خودرو فروخته است و بخشM  به تنهایی ۱۷۷۰۰۰ دستگاه فروش داشته است.

ون هویدونک اظهار داشت: ما فکر می کنیم که باید دائماً عناصر جدیدی را به طراحی های خود اضافه کنیم. نمی توان موارد موجود را تکرار کرد. گاهی اوقات باید مسیرهای مختلفی را طی کنیم و کارهای جدید انجام دهیم. این به این دلیل است که می خواهیم ۱۰ سال آینده موفق باشیم.

وی افزود: تیم طراحی BMW دید روشنی از کاری که انجام می‌دهند داشتند و از آزمون و خطا استفاده نمی‌کردند یا ریسک نمی‌کردند تا طرح‌های تصادفی را امتحان کنند و ببینند چه کار می‌کنند. این یک فرآیند بسیار آگاهانه است.

مدیر طراحی در مورد اندازه های گریل اظهار داشت که این برند طرح های مختلف گریل عمودی، نازک، پهن و بسیار کم را امتحان کرده است. هویدونک با بیان اینکه ب‌ام‌و میراث غنی دارد و می‌تواند هر کاری را که بخواهد انجام دهد، تاکید کرد که انتظار می‌رود عناصر طراحی تمیزتری داشته باشند و جلوپنجره را با توجه به ابعاد یا طراحی کلی خودرو طراحی کنند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.75

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×