جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » آلونسو به قهرمانی در سال ۲۰۲۳ فکر می‌کند
آلونسو در نشست خبری بعد از فرمول یک موناکو 2023

آلونسو به قهرمانی در سال ۲۰۲۳ فکر می‌کند

۱۴۰۲-۰۳-۱۱

فرناندو آلونسو اعلام کرد، او و استون مارتین امسال از قهرمانی در مسابقات فرمول یک ناامید نشده اند.

به گزارش مجله ماشین، این راننده اسپانیایی در گرندپری موناکو پس از ورشتاپن دوم شد و بهترین نتیجه خود را در این فصل به دست آورد.

برتری فعلی ردبول نسبت به سایر بخش‌های جدول به این معنی است که امید کمی برای آلونسو وجود دارد که بتواند ورشتاپن را از نظر سرعت خالص به چالش بکشد. اما با این حال، آلونسو فکر می کند امسال امیدی برای این عنوان وجود دارد.

زیرا او فکر می‌کند که این فصل ممکن است مانند فصلی باشد که در آن تا آخرین دور برای قهرمانی جنگید، علی‌رغم اینکه بهترین ماشین را مانند فصل‌هایی که در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ با فراری گذراند، نداشت.

آلونسو در پاسخ به سوالی درباره عنوان قهرمانی گفت: در هر فصلی که به یاد بیاورم با نتایجی که امسال کسب کردم، قهرمانی را رهبری می کردم. ما بهترین ماشین را در سال ۲۰۱۰ نداشتیم و به عنوان رهبر قهرمانی به ابوظبی آمدیم. در سال ۲۰۱۲ هم بهترین ماشین را نداشتیم و تا آخرین دور برای قهرمانی در برزیل جنگیدیم. بنابراین قهرمانی طولانی است و ما تسلیم نخواهیم شد.

در پایان جشن سکوی گرندپری موناکو، آلونسو یک پای خود را روی پله برنده مسابقه گذاشت، حرکتی که برخی معتقدند او برای ارسال پیامی مبنی بر آرزوی خود برای پیروزی انجام داد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×