جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » پرفروش ترین خودروهای سال ۲۰۲۳
داچیا ساندرو

پرفروش ترین خودروهای سال ۲۰۲۳

۱۴۰۲-۰۳-۱۳

بر اساس گزارش‌ها که 28 کشور در بازار اروپا را پوشش می دهد، تاکنون در مجموع 960191 خودرو فروخته شده است.

به گزارش مجله ماشین، اکثر این خودروها مدل هایی در سگمنت های B و C هستند. به نظر شما پرفروش ترین مدل ها در اروپا تا به حال کدامند؟

داچیا ساندرو

داچیا ساندرو

داچیا ساندرو که پرفروش ترین خودروی اروپا در سال گذشته بود، تاکنون حدود ۱۸۶۹۵ دستگاه فروخته است. این بدان معناست که فروش ساندرو نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد افزایش یافته است.

فولکس واگن T-Roc

فولکس واگن T-Roc

کراس اوور کامپکت فولکس واگن مدل T-Roc تا کنون ۱۶۷۴۶ دستگاه در سال جاری فروخته است. در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش ۱۹ درصدی فروش T-Roc هستیم.

اوپل کورسا

اوپل کورسا

اوپل اخیراً کورسا، نماینده هاچ بک در سگمنت B را ساخته است. کورسا که ظاهری بسیار شیک دارد تاکنون در اروپا ۱۶۵۷۸ دستگاه فروخته شده است. فروش آن نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است!

رنو کلیو

رنو کلیو

Clio رنو نیز یکی از رقابتی ترین نمایندگان سگمنت B است. کلیو که ۱۵۷۲۹ دستگاه فروخت، ۱۱۹ درصد بیشتر از سال گذشته فروخته شد! ، بسیار اشتباه است اگر بگوییم مردم Clio را دوست ندارند.

پژو 208

پژو ۲۰۸

بعد از کلیو با یک فرانسوی دیگر مواجه می شویم. پژو ۲۰۸، یکی از رادیکال‌ترین و اسباب‌بازی‌ترین مدل‌های سگمنت B، ۱۵۰۲۶ دستگاه فروخت. با این حال، فروش ۲۰۸ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش یافته است.

فیات 500

فیات ۵۰۰

از فیات ۵۰۰ جمع و جور و منحصر به فرد، ۱۳۷۷۵ دستگاه فروخته شد. فروش فیات ۵۰۰ که با منحصربفرد بودن و همچنین در دسترس بودنش جلب توجه می کند نسبت به سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.

تویوتا یاریس کراس

تویوتا یاریس کراس

یاریس کراس مدل B-SUV موفق تویوتا ۱۳۶۲۶ دستگاه فروخت. یاریس کراس ۴۱ درصد بیشتر از سال گذشته فروخته است.

فولکس واگن گلف

فولکس واگن گلف

گلف ۱۳۲۰۹ دستگاه فروخت. در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۲۲، فروش گلف ۳۱ درصد افزایش یافته است.

داچیا داستر

داچیا داستر

داچیا داستر نیز به عنوان یکی دیگر از مدل های داچیا ظاهر می شود. به نظر می رسد شاسی بلند داستر مقرون به صرفه با فروش ۱۲۹۵۳ دستگاهی نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش فروش داشته است.

اشکودا اکتاویا

اشکودا اکتاویا

اکتاویای اشکودا به دلیل بسیاری از جنبه های کاربردی خود همچنان مورد علاقه مشتریان اروپایی است. تا جایی که اکتاویا موفق می شود تا این موقع از سال نام خود را در بین مدل های پرفروش بنویسد. اکتاویا با فروش ۱۲۸۱۷ دستگاهی موفق شد فروش خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳۰ درصد افزایش دهد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×