سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لکسس LBX رونمایی شد
لکسس LBX

لکسس LBX رونمایی شد

۱۴۰۲-۰۳-۱۶

لکسس LBX محصولی که این برند را قادر می‌سازد تا وارد بخش جدیدی شود و با مدل های قبلی خود بسیار متفاوت است، رونمایی شد.

به گزارش مجله ماشین، لکسس با اضافه شدن LBX به طیف محصولات خود با تنوع گسترده ای از SUV ها، از جمله UX، NX، RX و RZ تمام برقی، نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

LBX دارای طول ۴۱۹۰ میلی متر، عرض ۱۸۲۵ میلی متر، ارتفاع ۱۵۴۵ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۵۸۰ میلی متر است. LBX که با طراحی آیرودینامیک با کاپوت پایین، بدنه روان، اسپویلر سقف عقب و سیگنال‌ها متمایز است، بر کارایی، ثبات رانندگی و عملکرد تأکید دارد.

لکسس LBX

LBX مجهز به سیستم هیبریدی لکسس است که شامل نسل جدید موتور سه سیلندر ۱.۵ لیتری خود شارژ می شود. سیستم هیبریدی که بازطراحی شده و برای افزایش کارایی فشرده تر شده است، حداکثر قدرت ۱۳۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر را تولید می کند.

لکسس LBX

باتری جدید دوقطبی نیکل-فلز هیدرید در مدل LBX، همراه با جعبه دنده جدید E-CVT فشرده تر، قدرت موتور الکتریکی بیشتری را در حین شتاب ها فراهم می کند، در حالی که قابلیت رانندگی تمام الکتریکی را افزایش می دهد. LBX با واحد برق جدید خود عملکرد لذت بخشی با ویژگی های هندلینگ چشمگیر در شهر و جاده های پر پیچ و خم ارائه می دهد. LBX در ۹.۲ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

لکسس LBX

این برند با انتقال کیفیت لکسس به بخش جدیدی بدون کاهش کیفیت، هویت جدید خود را با LBX به نمایش می‌گذارد. این مدل که ابعاد بیرونی فشرده تری نسبت به تمامی مدل های قبلی لکسس دارد، با ظاهر عضلانی و قوی خود جلب توجه می کند.

با مدل LBX، لکسس می خواست خودرویی طراحی کند که کاربران بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و در نگاه اول معتبر به نظر برسد. یکی از برجسته‌ترین عناصر طراحی LBX، بخش جلویی آن بود که طراحی «پنجره دوکی» را که ۱۰ سال گذشته این برند را مشخص کرد و لکسس را وارد عصر جدیدی کرد، دوباره تفسیر کرد.

لکسس LBX

در حالی که لکسس طراحی جلوپنجره جلویی خود را دوباره تفسیر کرد، موفق شد طرحی ایجاد کند که این مدل را در نگاه اول شبیه یک لکسس کند. جلوپنجره بدون درز و بدون قاب ادغام شده در چراغ های جلو با طراحی بدنه دوکی LBX ترکیب شده و حالتی پویا را به نمایش می گذارد.

لکسس LBX

این طراحی آیرودینامیک و قدرتمند در قسمت عقب خودرو به عنوان بخشی از زبان طراحی جدید لکسس ادامه دارد. پلاک خودرو در زیر سپر قرار دارد، در حالی که حروف LEXUS به طور برجسته روی درب صندوق عقب قرار گرفته است. با این حال آخرین نسخه از گروه نورهای نواری L شکل که به امضای مدل های جدید لکسس تبدیل شده است، در مدل LBX گنجانده شده است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×