دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ولوو EX30 کراس کانتری مدل ۲۰۲۵ معرفی شد
ولوو EX30 کراس کانتری مدل 2025

ولوو EX30 کراس کانتری مدل ۲۰۲۵ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۳-۱۸

خودروساز سوئدی ولوو، شاسی بلند کامپکت تمام الکتریکی مدل EX30 کراس کانتری را معرفی کرد.

به گزارش مجله ماشین، این وسیله نقلیه هم در طراحی و هم در ویژگی هایی که ارائه می دهد ما را تحت تاثیر قرار داد. طبق گزارش ها، این شرکت برای اولین بار نسخه کراس کانتری را برای یک SUV ارائه خواهد کرد.

به تازگی ولوو شروع به تبدیل محصولات خود به خودروهای الکتریکی کرده است. این شرکت که در بسیاری از کشورها اهمیت زیادی به مدل های هیبریدی قابل شارژ می دهد، تعداد مدل های تمام الکتریکی را نیز افزایش می دهد. این شرکت با معرفی EX90، برادر الکتریکی XC90 در ماه های گذشته، اکنون EX30 را به عنوان جایگزینی برای مدل های XC40 و C40 Recharge به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است.

ولوو EX30 کراس کانتری مدل 2025

وقتی به تصاویر به اشتراک گذاشته شده نگاه می کنیم، ولوو  EX30 کراس کانتری با طراحی مشابه مدل استاندارد پیش روی ما قرار می گیرد. همانند سایر خودروها، شاهد هستیم که نسخه کراس کانتری کمی ارتقا یافته است. این اولین باری است که این برند یک کراس کانتری تمام الکتریکی با این نسخه تولید می کند.

ولوو EX30 کراس کانتری مدل 2025

چرخ های ۱۸ اینچی به صورت اختیاری در دسترس هستند و رینگ های ۱۹ اینچی مشکی ویژه نیز ارائه خواهد شد.

موتور الکتریکی دوگانه در EX30 فعلی که می تواند در مجموع ۴۲۸ اسب بخار قدرت و ۵۴۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند، در این خودرو نیز قابل ارائه است. به لطف واحد دو موتوره که با باتری ۶۹ کیلووات ساعتی همراه است، این خودرو می تواند مسافت ۴۲۶ کیلومتر را ارائه دهد. بر اساس گزارش ها، ولوو در حال حاضر قصد ندارد تولید EX30 Cross Country را آغاز کند. این شرکت اعلام کرد که این خودرو قبل از پایان سال ۲۰۲۴ وارد تولید انبوه خواهد شد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×