یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » میتسوبیشی کلت ۲۰۲۴ معرفی شد
میتسوبیشی کلت 2024

میتسوبیشی کلت ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۳-۲۱

کلت دارای یک واحد هیبریدی 1.6 لیتری است که می تواند 141 اسب بخار قدرت و 205 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

به گزارش مجله ماشین، بالاخره میتسوبیشی کلت را معرفی کرد. کلت جدید بر اساس کلیو فیس لیفت شده است. به تولید خودروهای مشابه با آرم های مختلف «مهندسی برند» می گویند برای مثال کراس اوور کامپکت ASX میتسوبیشی بر اساس مدل کپچر رنو ساخته شده است.

جزئیات طراحی جلوی خودرو تفاوت چندانی با کلیو ندارد، البته تغییراتی جزئی در طراحی آن وجود دارد، اما اساساً همان Clio است. در داخل دقیقا به جز نشان میتسوبیشی روی فرمان همان کابین کلیو را میبینیم.

میتسوبیشی کلت 2024

همانطور که ASX  پیشرانه کپچررا دریافت می کند، در اینجا نیز از واحدهای قدرت مورد استفاده در کلت، کلیو و ساندرو استفاده می کند. تجهیزات پایه این خودرو شامل یک واحد اتمسفری ۱.۰ لیتری است که می تواند ۶۶ اسب بخار قدرت و ۹۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. همراه با کلت، یک واحد ۱.۰ لیتری توربوشارژ ارائه می شود. این واحد توربوشارژ ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

میتسوبیشی کلت 2024

در بالاترین سطح، کلت دارای یک واحد هیبریدی ۱.۶ لیتری است که می تواند ۱۴۱ اسب بخار قدرت و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. به لطف این واحد ۱.۶ لیتری هیبریدی، کلت می تواند در ۹.۲ ثانیه به سرعت ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. وقتی به واحد ۱.۰ لیتری توربو نگاه می کنیم، می بینیم که کلت می تواند در ۱۲.۲ ثانیه به ۰ تا ۱۰۰ برسد. هنگامی که با یک واحد ۱.۰ لیتری جوی خریداری می شود، می بینیم که کلت شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در مدت زمان بسیار طولانی مانند ۱۷.۲ ثانیه کامل می کند. کلت که با واحد اتمسفر ۱.۰ حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت را ارائه می دهد، با موتورهای توربو و هیبریدی حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت را ارائه می دهد.

میتسوبیشی کلت 2024

نسخه هیبریدی دارای باتری ۱.۲ کیلووات ساعتی است. همچنین با دو گزینه متفاوت رینگ ۱۵ اینچی و ۱۷ اینچی عرضه می‌شود.

در داخل، یک سیستم اطلاعات سرگرمی ۷ اینچی وجود دارد. در صورت تمایل می توان این سیستم اطلاعات سرگرمی را با یک صفحه نمایش بزرگتر ۹ اینچی جایگزین کرد و و تولید آن از خرداد ماه آغاز خواهد شد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×