دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » میشن X هایپرکار برقی پورشه / همه رکوردها خواهد شکست
میشن X

میشن X هایپرکار برقی پورشه / همه رکوردها خواهد شکست

۱۴۰۲-۰۳-۲۱

پورشه یکی از اولین برندهایی که با نام آلمانی به ذهن خطور می کند، 75 سالگی خود را با یک سورپرایز باشکوه جشن گرفت.

به گزارش مجله ماشین، در حال حاضر مشخص نیست که این وسیله نقلیه کانسپت به تولید می رسد یا خیر، اما می تواند یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های پورشه در آینده باشد.

به گفته پورشه، مدلی مشاهده می‌کنید کاملا جدید است و بر اساس معماری ۹۰۰ ولت ساخته شده است که با نسبت وزن به قدرت ۱ کیلوگرم بر اسب بخار، این جانور می تواند به سطح شگفت انگیزی برسد. مثلاً اگر ۹۱۸ اسپایدر مدل ۲۰۱۵ این نسبت را داشت، ۱۷۰۰ اسب بخار قدرت تولید می کرد. ما در مورد اولین خودروی تولیدی صحبت می کنیم که کمتر از ۷ دقیقه در پیست نوربرگ رینگ پیموده است. بنابراین وظیفه اصلی Mission X شکستن همه رکوردها خواهد بود.

میشن X

پورشه می گوید که کانسپت Mission X نیز برای جشن صدمین سالگرد ۲۴ ساعت لمان طراحی شده است. طراحی خودرو نیز این ادعای پورشه را تایید می کند. همه چیز از طراحی بال مرغ دریایی گرفته تا گلگیرهای عریض یادآور ۹۱۷ کلاسیک است.

طراحی سایبان تمام شیشه ای این ظاهر را تقویت می کند. هر دو صندلی در کابین خودرو مجهز به کمربندهای ۶ نقطه ای هستند. طراحی ساعت در کنسول جلو که می تواند آنالوگ یا دیجیتال باشد نیز شبیه ۹۵۹ است.

مهندسان پورشه باتری مدل را درست پشت صندلی ها قرار دادند. ادعا می شود که به لطف این انتخاب طراحی که “E-Core” نامیده می شود، این خودرو یک تجربه واقعی مدل موتور وسط را ارائه می دهد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.75

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×