شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ایمن ترین خودروها از نظر NCAP
مرسدس بنز EQE

ایمن ترین خودروها از نظر NCAP

۱۴۰۲-۰۳-۲۲

قدرت، گشتاور، شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت و ... ارزش‌های مهمی برای عاشقان خودرو دارند ولی ایمنی یک خودرو از همه موارد ضروری‌تر است.

به گزارش مجله ماشین، ما در مورد ماشین های بسیار پیچیده ای صحبت می کنیم که می توانند به سرعت های بسیار بالایی برسند. در ادامه به ایمن‌ترین خودروهایی که بر اساس حفاظت از مسافران بزرگسال در داده‌های NCAP در بازار جهان وجود دارد می‌پردازیم.

 

تسلا مدل Y

تسلا مدل Y

تسلا مدل Y خودرویی است که در زمینه رانندگی الکتریکی هم در ایالات متحده و هم در اروپا عملکرد بسیار خوبی دارد. آیا می دانستید که مدل Y که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ توانست به پرفروش ترین مدل در اروپا و آمریکا تبدیل شود، ۹۷ درصد از سرنشینان بزرگسال محافظت می کند؟ این نشان می دهد که مدل الکتریکی با تجهیزات ایمنی استاندارد عملکرد بسیار خوبی دارد.

هیوندای آیونیک 6

هیوندای آیونیک ۶

Ioniq 6 قبلاً با آمار پیش خرید در کره جنوبی، ثابت کرده است که چقدر موفق است. پرچمدار برقی این خودروساز کره جنوبی به طور رسمی یک نمایشگاه ایمنی برگزار می کند و ۹۷ درصد از مسافران بزرگسال را محافظت می کند.

 

اسمارت 1

اسمارت ۱

اسمارت شماره ۱ با ۹۶% در بین ایمن‌ترین خودروها در بحث ایمنی بزرگسالان قرار می‌گیرد. اسمارت یک برند بسیار محبوب در اروپا است که مدل‌های جدید و الکتریکی خود را در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۲۳ که در ماه‌های گذشته برگزار شد معرفی کرد.

مرسدس بنز EQE

مرسدس بنز EQE

سدان الکتریکی مرسدس که در حال حاضر به اندازه کافی سریع است با ۹۵ درصد امتیاز در حفاظت از سرنشینان بزرگسال با تجهیزات ایمنی استاندارد خود، به یکی از ایمن‌ترین خودروها تبدیل شده است.

 

فولکس واگن تایگو

فولکس واگن تایگو

باید در نظر داشت که فولکس‌واگن بی‌وقفه مدل‌هایی را ارائه می‌کند که هر نیازی را در بخش‌های سگمنت B و C برآورده می‌کنند. تقریباً همه خودروها از یک پلت فرم استفاده می‌کنند، اما فولکس‌واگن هنوز در مورد ایمنی به خطر نیفتاده است زیرا تایگو با ۹۴ درصد حفاظت از مسافران بزرگسال با تجهیزات ایمنی استاندارد، یکی از ایمن ترین ها در کلاس خود است.

فولکس واگن پولو

فولکس واگن پولو

فولکس واگن پولو یکی از ایمن ترین خودروهایی است که با ۹۴ درصد محافظت از سرنشینان بزرگسال وجود دارد.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.86

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×