شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فیات پاندا ۴×۴۰° معرفی شد
فیات پاندا 4x40°

فیات پاندا ۴×۴۰° معرفی شد

۱۴۰۲-۰۳-۲۸

فیات پاندا 4x40° که نسخه‌ای ویژه برای جشن چهلمین سالگرد عرضه مدل اصلی چهار چرخ متحرک است، معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز ایتالیایی فیات نسخه ویژه ای از فیات پاندا، یکی از قدیمی ترین خودروهای فروخته شده در اروپا را معرفی کرده است. عرضه مدل اصلی در سال ۱۹۸۳ انجام شد. این نسخه ویژه فیات پاندا ۴×۴۰° لمیتد ادیشن نام دارد.

فیات پاندا 4x40°

فیات پاندا ۴×۴۰° لمیتد ادیشن تنها به ۱۹۸۳ دستگاه محدود خواهد شد که به سال تولد پاندا اشاره دارد. از زمان معرفی نسخه چهار چرخ متحرک، نزدیک به ۸۰۰ هزار دستگاه فروخته شده است. این نسخه ویژه در ایتالیا، فرانسه، آلمان و سوئیس عرضه خواهد شد.

فیات پاندا 4x40°

فیات پاندا ۴×۴۰° لمیتد ادیشن با تغییرات ایجاد شده در طراحی بیرونی بسیار جلب توجه می‌کند. این خودرو با رنگ عاج رنگ آمیزی شده و به چرخ های ۱۵ اینچی دو رنگ مجهز شده است. در فضای داخلی از تم رنگی عاج استفاده شده است و دوخت قرمز و لوگوی ۴*۴۰ درجه روی صندلی ها نشان می دهد که این یک نسخه خاص است. در قسمت های زیادی از صندلی ها از پارچه های بازیافتی استفاده می شود.

فیات پاندا 4x40°

فیات پاندا ۴×۴۰° لمیتد ادیش بر اساس تریم کراس پاندا ساخته شده است و به ویژگی هایی مانند تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های گرم شونده و قابل تنظیم الکتریکی، سنسورهای پارک عقب، سنسورهای نور و باران مجهز شده است. همچنین دارای سیستم اطلاعات سرگرمی هفت اینچی است و از Android Auto و Apple CarPlay پشتیبانی می کند. فرمان و دسته دنده با چرم پوشانده شده و صندلی راننده از نظر ارتفاع قابل تنظیم است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×