شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس E کلاس استیت ۲۰۲۴
مرسدس E کلاس استیت 2024

مرسدس E کلاس استیت ۲۰۲۴

۱۴۰۲-۰۳-۳۰

مرسدس E کلاس استیت 2024 با فضای بزرگتر و طول بیشتر معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، مرسدس، E کلاس استیت ۲۰۲۴  رونمایی کرد.فاصله بین دو محور این خودرو که فضای داخلی بسیار بزرگتری نسبت به مدل قبلی خود دارد به ۲.۹ متر افزایش یافته است. در حالی که طول خودرو ۴.۹ متر تعیین شد، ارتفاع آن به ۱.۴ متر افزایش یافت. مدل جدید دارای حجم چمدان ۶۱۵ لیتر با صندلی های عقب در جای خود و ۱۸۳۰ لیتر در حالت تاشو است.

هنگامی که به فضای داخلی مرسدس E کلاس استیت ۲۰۲۴ جدید نگاه می کنیم، کابینی با فناوری با سه صفحه نمایش، دوربین سلفی و ادغام TikTok را می بینیم. می‌توانید Angry Birds، بازی محبوب یک نسل را بازی کنید و جلسات Zoom را از همان دوربین ویدیویی داخلی که در پنل جلویی قرار دارد، برگزار کنید.

کابین مرسدس E کلاس استیت 2024

مایلیم تاکید کنیم که مرسدس در ابتدا استیشن واگن را در اروپا به عنوان E200 و E220d به همراه E300e هیبریدی قابل شارژ عرضه خواهد کرد. در این مرحله مدل بنزینی با موتور ۲ لیتری توربوشارژ با ۲۰۶ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور عرضه می شود. بنابراین، شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خودرو در ۷.۸ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۳۱ کیلومتر در ساعت اندازه گیری می شود.

از سوی دیگر E220d دیزلی با موتور ۲.۰ لیتری با ۱۹۹ اسب بخار قدرت و ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور همراه با همان تنظیمات ۴۸ ولتی عرضه می شود. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۹ ثانیه طول می کشد، در حالی که حداکثر سرعت آن ۲۳۰ کیلومتر در ساعت است. مرسدس بیان می کند که نصب شش سیلندر دیزل برای کاربرانی که خواهان قدرت بیشتر هستند ارائه می شود.

در نهایت، وقتی به E300e نگاه می کنیم، می توان گفت که با ترکیب موتور ۲.۰ لیتری گازسوز توربو با موتور الکتریکی، ۳۱۵ اسب بخار قدرت تولید می کند. محصول جدید این برند که با قدرت خود شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۶.۵ ثانیه طی می کند، با حداکثر سرعت ۲۲۷ کیلومتر در ساعت خود را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.50

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×