شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لامبورگینی اوروس یک موتور هیبریدی V8 قابل شارژ خواهد داشت
لامبورگینی اوروس اس 2023

لامبورگینی اوروس یک موتور هیبریدی V8 قابل شارژ خواهد داشت

۱۴۰۲-۰۴-۰۳

مدیرعامل لامبورگینی اعلام کرد، مدل SUV محبوب لامبورگینی اوروس به زودی به طور کامل تجدید خواهد شد و با نسخه پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، استفان وینکلمن مدیرعامل لامبورگینی، جزئیات بیشتری در مورد برنامه های آینده این شرکت ارائه کرد. این حرکت بخشی از تلاش‌های لامبورگینی برای انتقال به فناوری‌های سازگار با محیط زیست و پیروی از مقررات تشدید آلاینده‌ها در نظر گرفته می‌شود.

اوروس PHEV  جدید یک راه حل جایگزین برای کنترل های پرهزینه و پیچیده انتشار گازهای گلخانه ای مرتبط با موتورهای احتراق داخلی با حجم بالا ارائه می دهد. موتور V8 با استفاده از یک موتور الکتریکی، عملکرد و کارایی را با هم ترکیب می کند و به این ترتیب در حالی که انتظارات عملکرد بالا را برآورده می کند، آلایندگی کمتر و مصرف سوخت بهتر ارائه می شود.

وینکلمن اظهار داشت که قصد دارند اوروس هیبریدی جدید را در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه کنند. این اولین مدلی خواهد بود که لامبورگینی فناوری هیبریدی را در بخش SUV ارائه خواهد کرد. وینکلمن همچنین گفت که به دنبال موفقیت اوروس هیبریدی ، این برند بر روی خودروهای الکتریکی تمرکز خواهد کرد و نسل دوم اوروس تمام الکتریکی در آینده نزدیک وارد بازار خواهد شد.

این تحول استراتژیک لامبورگینی نشان دهنده تلاش های این برند برای دستیابی به اهداف پایداری خود و تأثیر کمتر بر محیط زیست است. همچنین آینده برقی شدن در خودروهای پرفورمنس را برجسته می کند. فناوری‌های الکتریکی و هیبریدی، همراه با طراحی منحصر به فرد و مهارت‌های مهندسی لامبورگینی، این برند را در جایگاهی پایدارتر و نوآورانه‌تر در صنعت خودروسازی آینده قرار خواهد داد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×