شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » موفقیت بزرگ چری در فروش
چری

موفقیت بزرگ چری در فروش

۱۴۰۲-۰۴-۱۰

چری بزرگترین تولیدکننده خودرو در چین، با پیشرفت هایی که در فناوری های جدید و مدل های نسل جدید تولید کرده است، به افزایش فروش خود ادامه می دهد.

به گزارش مجله ماشین، چری با فروش ۱۳۹ هزار دستگاه خودرو در اردیبهشت ماه که ۱۲ ماه متوالی از فروش ۱۰۰ هزار دستگاه فراتر رفت، در ۵ ماهه نخست به ۶۰۰ هزار دستگاه نزدیک شد. چری قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ بیش از ۲۰ مدل C-DM را روانه بازار کند.

چری همچنان نتایج کار خود را در حوزه فناوری با آمار فروش دریافت می کند. این برند با مدل های جاه طلبانه و برتری تکنولوژیکی خود به یکی از محبوب ترین برندهای جهان تبدیل شده است. در همین راستا، گروه چری غول خودروسازی چینی، فروش خود را با ۶۳ درصد افزایش نسبت به سال قبل به ۱۳۹ هزار و ۱۷۲ دستگاه در اردیبهشت ماه رساند. با این عملکرد بالا، چری با فروش بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه برای ۱۲ ماه متوالی، موفقیت دست نیافتنی دیگری را امضا کرد. گروه چری در بازه زمانی ژانویه تا اردیبهشت مجموعا ۵۹۶ هزار و ۲۲۰ دستگاه خودرو با رشد سالانه ۶۱ درصدی به فروش رساند.

انجمن مسافری چین فروش خرده‌فروشی خودروهای سواری را دراردیبهشت ماه ۱.۷۳ میلیون دستگاه پیش‌بینی کرده بود که نسبت به سال قبل ۲۷.۷ درصد افزایش داشت. بر اساس تجزیه و تحلیل آماری انجمن خودروسازان چین، گروه چری در رتبه دوم در میان ۱۰ گروه تجاری برتر فروش خودرو قرار گرفت.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×