شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » سایک موتور در حال تاسیس کارخانه در اروپا
ام جی 4 الکتریکی

سایک موتور در حال تاسیس کارخانه در اروپا

۱۴۰۲-۰۴-۱۴

خودروساز چینی سایک موتور از برنامه های خود برای ایجاد کارخانه ای برای تولید خودروهای الکتریکی در اروپا خبر داده است.

به گزارش مجله ماشین، شرکت صنایع خودروسازی شانگهای قصد دارد با همکاری با شرکای بزرگی مانند فولکس واگن و جنرال موتورز، گسترش خود در منطقه اروپا را تسریع بخشد.

سایک موتور در سه ماهه اول به فروش ۵۳۰۰۰۰ دستگاه دست یافت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشت. بخش بزرگی از این فروش از برند MG در اروپا بوده و گفته می شود که ام جی با فروش ۱۱۵۰۰۰ دستگاه در نیمه اول به موفقیت بزرگی دست یافته است.

این شرکت چینی تخمین می زند که فروش آن در خارج از کشور ممکن است در سال ۲۰۲۳ از ۱.۲ میلیون دستگاه فراتر رود و قصد دارد تا ۱۸ ماه آینده بیش از ۱۰ مدل جدید را با برند MG در بازار جهانی عرضه کند.

سایک موتور به دلیل فروش دشوار خودروهای تولید شده در چین به دلیل کاهش تقاضا به استراتژی صادرات به سایر بازارها با هزینه کم (مانند تسلا، BMW و BYD ) روی آورده است.

سایک موتور بزرگترین صادرکننده خودرو در میان خودروسازان چینی است. بر اساس این داده ها، بریتانیا، مکزیک، استرالیا و هند از بزرگترین بازارهای خارج از کشور این شرکت هستند.

در اروپا، برند MG در پنج ماه اول ۷۴۹۴۳ دستگاه خودرو فروخت که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. در حالی که مدل MG ZS به عنوان پرفروش ترین مدل برجسته بود، در بخش کراس اوورهای الکتریکی نیز با موفقیت عمل کرد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×