شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فیات ۶۰۰ معرفی شد
فیات 600

فیات ۶۰۰ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۴-۱۴ زمان مطالعه: 2 دقیقه 33

فیات 600 که در قالب یک کراس اوور پنج در عرضه می شود و پلتفرم یکسانی با جیپ اونجر دارد، معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، علاوه بر فیات ۶۰۰ که بر روی پلتفرم e-CMP2 Stellantis تولید خواهد شد، اولین مدل تمام الکتریکی آلفارومئو نیز بر روی این پلتفرم تولید خواهد شد.

مشخصات فنی فیات ۶۰۰

فیات ۶۰۰ با طول ۴.۱۷ متر، با صندلی های عقب در جای خود ۳۶۰ لیتر حجم بار را ارائه می‌دهد. به لطف بسته باتری ۵۴ کیلووات ساعتی خود، فیات ۶۰۰ جدید می تواند مسافت بیش از ۴۰۰ کیلومتر را ارائه دهد. داده های برد شهری ۶۰۰ کیلومتر تعیین شده است.

فیات 600

فیات ۶۰۰ که به لطف سیستم شارژ سریع ۱۰۰ کیلوواتی خود از ۲۰ تا ۸۰ درصد در کمتر از نیم ساعت شارژ می شود، قدرت خود را از یک موتور الکتریکی ۱۱۵ کیلوواتی (۱۵۴ اسب بخار) تامین می کند. مدل جمع و جور فیات که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در حدود ۹ ثانیه دارد، در سال ۲۰۲۴ دارای سیستم انتقال قدرت هیبریدی نیز خواهد بود.

فیات 600

فضای داخلی فیات ۶۰۰

وقتی به فضای داخلی نگاه می کنیم، پنل ابزار ۷ اینچی از ما استقبال می کند. این دسته ابزار کاملا دیجیتال با یک سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۰.۲۵ اینچی تکمیل می شود.

قیمت فیات ۶۰۰

تولید فیات ۶۰۰ در کارخانه Tychy در لهستان از ماه جاری آغاز خواهد شد و در زادگاهش ایتالیا با برچسب قیمتی ۴۰۹۵۰ یورو در تریم لاپریما و ۳۵۹۵۰ یورو در تریم قرمز برای فروش عرضه می شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×