شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس بنز CLE مدل ۲۰۲۴
مرسدس بنز CLE مدل 2024

مرسدس بنز CLE مدل ۲۰۲۴

۱۴۰۲-۰۴-۱۵ زمان مطالعه: 2 دئقیقه 42

مرسدس بنز CLE مدل 2024، کوپه جدید مورد انتظار خود را بالاخره معرفی کرد.

به گزارش مجله ماشین، مرسدس بنز سرانجام CLE کوپه جدید خود را معرفی کرد. CLE جدید یک مدل دو در سقف فلزی است که جایگزین کلاس C کوپه و E کلاس کوپه خواهد شد. پس از عکس های جاسوسی متعدد از اشتوتگارت، مرسدس به طور کامل از CLE کوپه ۲۰۲۴ رونمایی کرده و قصد دارد آن را در اوایل سال آینده عرضه کند.

مرسدس بنز CLE مدل 2024

مشخصات فنی مرسدس بنز CLE مدل ۲۰۲۴

برخلاف کلاس C جدید که فقط یک موتور چهار سیلندر دارد، گزینه‌های موتور جدید CLE با یک پیشرانه شش سیلندر از ما استقبال می‌کنند. CLE 450 4Matic با یک موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر بیتوربو خطی عرضه می شود. این موتور می تواند حداکثر ۳۸۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. علاوه بر این، CLE جدید با یک سیستم گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ محرک جدید اصلاح شده ارائه می شود.

در سمت موتور، CLE 300 4Matic یک سیستم هیبریدی ملایم ارائه می دهد که توسط یک موتور ۲.۰ لیتری توربو نیرو می گیرد. در این نسخه می تواند ۲۵۸ اسب بخار قدرت ۴۰۰ نیوتن متر تولید کند. CLE 300 4Matic از سیستم گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک مشابه CLE 450 4Matic و سیستم انحصاری ۴Matic مرسدس استفاده می کند.

مرسدس بنز CLE مدل 2024

تجهیزات جدید مرسدس بنز CLE مدل ۲۰۲۴

فضای داخلی تقریباً شبیه یک کپی از سری C جدید است. کنسول وسط دارای صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی اطلاعات سرگرمی و صفحه کیلومتر دیجیتال ۱۱.۹ اینچی است. از سوی دیگر، صندلی‌های جلو دارای طراحی خاص CLE هستند و دارای دو بلندگو در پشت سر به عنوان بخشی از سیستم صوتی استاندارد Burmester هستند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×