چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس S کلاس تیونینگ شده توسط اس‌ام‌ان
SMN600

مرسدس S کلاس تیونینگ شده توسط اس‌ام‌ان

۱۴۰۲-۰۴-۲۰

اس‌ام‌ان تیونر آلمانی، کلاس S فعلی را برای تولید SMN600، یک سدان اسپرت لوکس تیونینگ کرده است.

به گزارش مجله ماشین، SMN600 با قدرت ۵۹۲ اسب بخار و گشتاور ۸۲۰ نیوتن متر، بسیار تهاجمی تر به نظر می رسد.

SMN Motors با مدل S580 4Matic شروع به کار کرد. لازم به ذکر است که S580 با ۴۹۶ اسب بخار قدرت و ۷۰۱ نیوتن متر گشتاور و با استفاده از یک موتور ۴.۰ لیتری  V8 biturbo به اندازه کافی سریع است اما این تیونر را راضی نکرده است.

SMN600

SMN Motors دقیقاً مشخص نکرد که چه تغییراتی انجام داده است، با این حال، ما به خودرویی با قدرت افزایش یافته نگاه می کنیم.

مدل سدان SMN600 با کیت بدنه فیبر کربنی عرضه می شود. این کیت که شامل عناصری مانند قطعات آیرودینامیک در سپر جلو، ورودی های هوا، رکاب های جانبی، درپوش آینه ها، اسپویلر کوچک روی درب صندوق عقب و دیفیوزر عقب است، ظاهری شیک ارائه می دهد.

ساختار آیرودینامیکی بهبود یافته است و کالیپرهای ترمز دارای رنگ خاصی به نام رویال منت بوده و هماهنگ با روکش داخلی رنگ آمیزی شده‌اند. رینگ های آلومینیومی ۲۲ اینچی به ظاهر اسپرت خودرو می افزایند.

SMN600

SMN Motors همچنین فضای داخلی کلاس S را سفارشی کرده است. چرم ناپا و مواد آلکانترا را می توان در بسیاری از مکان ها مانند صندلی ها، پنل درها، پنل ابزار، کنسول وسط، فرمان و سربرگ مشاهده کرد. مانند مدل های رولز رویس سقف مجهز به نورپردازی LED کهکشانی مانند است.

SMN Motors به ​​مشتریان خود دو گزینه ارائه می دهد. اولی بازسازی SMN600 از ابتدا و دومی آوردن خودروهای کلاس S خود مشتریان برای اصلاح.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×