جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فراری KC23 معرفی شد
فراری KC23

فراری KC23 معرفی شد

۱۴۰۲-۰۴-۲۱

فراری KC23 به عنوان منحصر به فردترین فراری پیست محور تولید شده، معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، فراری چند هفته پیش مدل های SF90 XX را معرفی کرد و این بار خودروساز ایتالیایی با خودرویی خاص ظاهر می شود. KC23 که بر اساس فراری ۴۸۸ GT3 که فراری در حال حاضر با آن رقابت می کند، معرفی شده است و رگه های مشترکی با مدل های ویژن گرن توریسمو و ۴۹۹P در طراحی دارد.

بخش های آیرودینامیکی ، زیر کاپوت و برخی از پنل های بدنه از ۴۸۸ GT3 گرفته شده است. این خودرو به رنگ مرکوری گلد که توسط فراری به عنوان رنگی کاملاً جدید معرفی شده است، رنگ آمیزی شده است. بال عقب KC23 متحرک هست تا باعث باز شدن ورودی‌های هوا شود.

فراری KC23

به جای آینه، دوربین هایی با کیفیت بالا در کنار خودرو قرار دارند. این خودرو مجهز به تایرهای ۱۸ اینچی است ولی به صورت اختیاری در اندازه های ۲۱ و ۲۲ اینچی نیزموجود هستند. KC23 تقریباً ۳ سال است که در حال توسعه است.

علاوه بر اینها، شاهد طراحی کابین کاملا جدید در فضای داخلی خودرو هستیم. دو صندلی مسابقه ای، مشابه صندلی های مورد استفاده در ۴۸۸ GT3، جزو اولین هایی هستند که توجه ها را به خود جلب می کنند.

فراری اطلاعات فنی دقیقی درباره KC23 فاش نکرده است، اما می دانیم که در زیر کاپوت، پیشرانه ۲.۹ لیتری که در ۴۸۸ GT3 وجود دارد می تواند ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این مدل خاص فراری در جشنواره سرعت گودوود نیز خود را نشان خواهد داد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×