جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » استون مارتین والور معرفی شد
استون مارتین والور

استون مارتین والور معرفی شد

۱۴۰۲-۰۴-۲۴

استون مارتین والور به مناسبت 110 سالگی استون مارتین معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، استون مارتین که یکی از پیشکسوتان خودروساز است، با حفظ اصالت خود به استقبال خودروهای الکتریکی می‌رود. تنها ۱۱۰ دستگاه از استون مارتین والور تولید خواهد شد.

استون مارتین والور

مشخصات فنی استون مارتین والور

استون مارتین والور که با گیربکس دستی خود لذت رانندگی را دوچندان می کند، از یک موتور ۵.۲ لیتری V12 توئین توربو استفاده می کند که می تواند ۷۱۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند. به همین دلیل، والور تنها خودرو در جهان است که یک V12 در جلو حمل می کند و دارای گیربکس دستی است.

استون مارتین والور

تجهیزات و امکانات استون مارتین والور

سیستم تعلیق تطبیقی، دستیار رانندگی جدید و سه حالت مختلف رانندگی از جمله تجهیزاتی هستند که به صورت استاندارد با والور ارائه خواهند شد. ترمزهای کربن سرامیکی جدید که توسط مهندسان استون مارتین ساخته شده است، به طور کلی این مدل را سبک تر کرده است. رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی با لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپرت S 5 در ابعاد ۲۷۵/۳۵ R21 در جلو و ۳۲۵/۲۰ R21 در عقب عرضه می‌شوند.

استون مارتین والور

طراحی استون مارتین والور

بدنه این خودرو که تماماً از فیبر کربن ساخته شده است، ادای احترام به طراحی های کلاسیک استون مارتین است. ما می توانیم به طور مستقیم مدل Vantage دهه ۷۰، ویکتور و سایر کانسپت‌ها را در طراحی ببینیم.

طراحی اگزوز که به موتور اجازه تنفس در عقب را می دهد نیز شامل جزئیات جالبی است. استون مارتین لوله های اگزوز را با ضخامت ۱ میلی متر طراحی کرده است که به خودرو اجازه می دهد سبکی بیشتری به دست آورد.

لازم به ذکر است، قیمت این مدل هنوز اعلام نشده است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×