دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رنو و جیلی با یکدیگر قرارداد امضا کردند
رنو و جیلی با یکدیگر قرارداد امضا کردند

رنو و جیلی با یکدیگر قرارداد امضا کردند

۱۴۰۲-۰۴-۲۴

رنو و جیلی با یکدیگر قرارداد امضا کردند. در طی این مشارکت جدید، موتورهای هیبریدی تولید خواهند شد.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز فرانسوی رنو قصد دارد تا ۷ میلیارد یورو (۷.۷۱ میلیارد دلار) در یک سرمایه گذاری مشترک جدید با جیلی برای توسعه موتورهای بنزینی و فناوری های هیبریدی برای خودروها سرمایه گذاری کند. بر اساس بیانیه این شرکت، این سرمایه گذاری مشترک با هدف تولید موتورهای احتراق داخلی و سیستم های هیبریدی کارآمدتر انجام می‌شود.

در مرحله اولیه سرمایه گذاری مشترک جدید، دو مرکز عملیاتی مختلف برای رنو در مادرید و جیلی در خلیج هانگژو وجود خواهد داشت. قرار است دفتر مرکزی این شرکت در انگلستان ایجاد شود و شرکت جدید همچنین یک تیم مدیریتی در دفتر مرکزی خود خواهد داشت.

هفته گذشته رنو اعلام کرد که عملیات موتور احتراق داخلی خود را به بهره برداری می رساند. این جوینت ونچر جدید به رنو اجازه می دهد تا گام دیگری در تلاش های خود برای توسعه و بهبود فناوری های موتور احتراق داخلی بردارد.

سرمایه گذاری مشترک جیلی و رنو با هدف انطباق با تحولات فناوری در صنعت خودروسازی است. در زمانی که علاقه به خودروهای تمام الکتریکی در حال افزایش است، هدف آن افزایش بهره وری انرژی خودروها با توسعه موتورهای احتراق داخلی و سیستم های هیبریدی کارآمدتر است. این سرمایه گذاری مشترک گام مهمی برای جیلی و رنو خواهد بود و می تواند نقش موثری در شکل دادن به رقابت در صنعت خودرو داشته باشد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.50

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×