چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تصاویر هیوندای سانتافه مدل ۲۰۲۴
هیوندای سانتافه مدل 2024

تصاویر هیوندای سانتافه مدل ۲۰۲۴

۱۴۰۲-۰۴-۲۷

تصاویر هیوندای سانتافه مدل 2024 منتشر شد. اولین تصاویر از مدل جدید هیوندای سانتافه که در مرداد ماه معرفی می‌شود، منتشر شد.

به گزارش مجله ماشین، شرکت هیوندای موتور با سانتافه جدید کاملاً اصلاح شده در کانون توجه قرار گرفته است و در عین حال ادعای خود را در بخش D-SUV با نسل پنجم حفظ کرده است.

شکل جعبه ای و نمای متمایز سانتافه جدید از فاصله بین دو محور بلندتر و فضای بزرگ درب عقب بهره می برد.

هیوندای سانتافه مدل 2024

در جلوی خودرو، کاپوت و چراغ های H شکل با گلگیرهای جسور و تیز ترکیب شده اند.

با مشاهده از کنار، فاصله بین دو محور افزایش یافته نیز یک خط سقف جسورانه ایجاد می کند. حجم قدرتمند اطراف گلگیرها، چرخ‌های ۲۱ اینچی را به نمایش می‌گذارد که همگی ظاهری محکم و ماجراجویانه به SUV جدید می‌دهند.

هیوندای سانتافه مدل 2024

فضای داخلی سانتافه جدید فوق العاده جادار است و طرحی افقی دارد. صندلی‌های ردیف دوم و سوم کاملاً تاشو فضای داخلی پیشرو در کلاس را فراهم می‌کنند.

رنگ‌های روشن صندلی‌ها و سربرگ‌ها در مقایسه با نسل قبلی، احساس جادارتری را ایجاد می‌کنند، در حالی که تزئینات چوبی نرم و صندلی‌های مجهز به چرم ناپا، پیچیدگی را به خودرو اضافه می‌کنند. SUV جدید همچنین شامل طیف وسیعی از مواد پایدار است. سرپوش جیر، تشک‌های کف، پشتی صندلی‌های ردیف دوم و سوم از پلاستیک بازیافتی ساخته شده‌اند، در حالی که کیسه هوا و روکش درها از چرم مصنوعی سازگار با محیط زیست ساخته شده‌اند. رنگ‌های داخلی و خارجی با الهام از نور طبیعی، سبک منحصر به فرد سانتافه جدید را برجسته می‌کنند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

تعداد دیدگاه‌ها: ۳

  1. علی

    طراح ماشین فقط حق داشته از خط کش استفاده کنه، ایکاش میتونستم پاکنم رو بهش قرض بدم.

  2. عرشیا

    به نظر من از روی رنج روور اسکی رفته ولی بنظرم تحول زیادیه کاشکی یه نام جدید براش میذاشتن زیاد به سانتافه های قبلی شباهت نداره ولی بنظرم فوق العاده اس من خوشم اومد

  3. RQ

    یکمی بیشتر از ماشینای امریکایی تقلب میکردی!!
    حتما همینم مثل سانتافه ی نسل قبل اتاق سنگین با موتور ضعیف طراحی کردی!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×