یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » میتسوبیشی L200 مدل ۲۰۲۴ معرفی شد
میتسوبیشی L200 مدل 2024

میتسوبیشی L200 مدل ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۵-۰۷

میتسوبیشی L200 مدل 2024، نسل ششم پیکاپ افسانه ای میتسوبیشی با گزینه‌های موتور جدید معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، نسل ششم پیکاپ افسانه ای که فقط تصاویرش را می توانیم نگاه کنیم معرفی شد. مهندسان میتسوبیشی این مدل را به طور کامل بازسازی کرده اند.

L200 با انواع بدنه دو کابین و تک کابین عرضه می‌شود. این خودرو که رقیب مستقیم فورد رنجر به حساب می‌آید، گزینه های موتور خود را گسترش داده است. با توجه به سطح تجهیزات، این مدل با سیستم های Super Select 4WD-II و Easy Select 4WD عرضه می شود. از سوی دیگر سیستم ۴WD پیچیده تر، دارای ۴ حالت مختلف است. در این سیستم، کاربران می‌توانند نیرو را فقط به چرخ‌های عقب بفرستند و همچنین از آن‌ها به صورت ۴*۴ با دیفرانسیل قفل شده استفاده کنند. در خود وسیله نقلیه حالت های رانندگی مانند Normal، Eco، Gravel، Snow، Mud، Sand و Rock وجود دارد.

 

میتسوبیشی L200 مدل 2024

میتسوبیشی در حال حاضر فقط گزینه های دیزلی جدید را برای این مدل اعلام کرده است. اکنون می توان L200 را با سه توان خروجی مختلف موتور ۲.۴ لیتری دیزل خریداری کرد. این واحد که ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۳۰ نیوتن متر گشتاور در سطح ابتدایی تولید می کند، در مرحله بعدی ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. قدرتمندترین نسخه قادر به تولید ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۴۷۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود. بسته به سطح موتور، مدل را می توان با گیربکس دستی ۶ سرعته اتوماتیک یا ۶ سرعته دستی خریداری کرد.

این مدل که در کابین نیز تغییر قابل توجهی را تجربه کرد، نتوانست از شر ابزار آنالوگ خلاص شود. همچنین کلیدهای فیزیکی زیادی در کابین وجود دارد.

میتسوبیشی فروش L200 را در تایلند آغاز کرده است. پیش بینی می شود این مدل تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ در اقیانوسیه و آسیا به فروش برسد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×