جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تویوتا لندکروزر مدل ۲۰۲۴ معرفی شد
تویوتا لندکروزر مدل 2024

تویوتا لندکروزر مدل ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۵-۱۱ زمان مطالعه: 2 دقیقه 29

تویوتا لندکروزر مدل 2024 با ظاهری تهاجمی تر معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، تویوتا مدت زیادی است که روی لندکروزر جدید کار می کند. به خصوص اخیراً علاقه به خودروهای آفرود زمینه مناسبی را برای رسیدن لندکروزر به نسل جدید خود ایجاد کرده است. سازنده ژاپنی همچنین بهترین عملکرد خود را انجام داده است و لندکروز جدیدی را معرفی کرده است.

لندکروز می آید تا رقابتی را در این بخش ایجاد کند. این مدل با کد J250 مانند Lexus GX بر روی پلت فرم TNGA-F تولید خواهد شد. تویوتا لندکروزر مدل ۲۰۴ با قیمتی که از ۵۰۰۰۰ دلار شروع می شود عرضه می‌شود.

طراحی تویوتا لندکروزر مدل ۲۰۲۴

لندکروزر طوری طراحی شده است که بسیار خشن تر و تهاجمی تر به نظر برسد. تویوتا لندکروزر مدل ۲۰۴ که طراحی جعبه‌ای دارد، نسبت به نسل قبلی خطوط زاویه دار تری دارد. لندکروز که در نسخه استاندارد از مجموعه نورهای گرفته شده از FJ62 استفاده می کند، بسته به سطح تجهیزات این طراحی را تغییر می دهد. همچنین تویوتا از عناصر محافظ فولادی برای جلوگیری از آسیب دیدن قطعات مهم در زیر خودرو استفاده کرده است.

تویوتا لندکروزر مدل 2024

مشخصات فنی تویوتا لندکروزر مدل ۲۰۲۴

لندکروز که از نظر طراحی تغییرات قابل قابل توجه‌ای داشته است، از نظر عملکرد نیز جلب توجه خواهد کرد. نسخه ۳۰۰ مدل نسل جدید با موتور بیتوربو ۳.۴ لیتری V6 عرضه می شود. نسخه ۲۵۰ دارای موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربوشارژ با استفاده از فناوری I-Force Max است.

مهندسان تویوتا موتور را به فناوری هیبریدی ملایم مجهز کردند به طوری که موتور چهار سیلندر حتی در دورهای پایین عملکرد بالایی را ارائه می دهد. علاوه بر این، این واحد به تنهایی می تواند ۳۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. به این ترتیب لندکروز به راحتی می تواند حتی از شیب دارترین سنگ ها نیز بالا برود. هر نسخه تویوتا لندکروزر مدل ۲۰۴  دارای سیستم چهار چرخ متحرک است. جعبه انتقال قدرت دو مرحله ای و دیفرانسیل لغزش محدود خودکار تجهیزات استاندارد هستند.

تویوتا لندکروزر مدل 2024

ویژگی‌های تویوتا لندکروزر مدل ۲۰۲۴

همه مدل‌های تویوتا لندکروزر مدل ۲۰۲۴ به صورت استاندارد دارای دستیار صعود با سرعت پایین هستند. این دستیار به راننده در استفاده از گاز و ترمز کمک می کند و به راننده اجازه می دهد تمرکز خود را افزایش دهد. این مدل که دستیار فرود و برخاستن از تپه را نیز به صورت استاندارد ارائه می‌کند، با سیستم مانیتور ارائه می‌شود که همه موارد اطراف شما را در بسته‌های تجهیزاتی بالا نشان می‌دهد.

تویوتا لندکروزر مدل ۲۰۲۴ مانند گذشته فقط در نسخه ۵ صندلی عرضه خواهد شد. تویوتا در بیانیه مطبوعاتی خود به بهبود کیفیت مواد داخلی اشاره می‌کند.

نسخه اولیه صندلی های جلو گرم شونده و تجهیزات فرمان گرم شونده را به همراه خواهد داشت. روکش چرم مصنوعی سافتکس و صندلی های گرم شونده و خنک شونده در نسخه های بالاتر استاندارد هستند. کسانی که نسخه First Edition را بخرند، روکش چرم واقعی خواهند داشت.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×