چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » هیوندای به دنبال رهبری خودروهای الکتریکی جهان
همکاری هیوندای با دانشگاه SNU

هیوندای به دنبال رهبری خودروهای الکتریکی جهان

۱۴۰۲-۰۵-۱۶

هیوندای خودروساز کره جنوبی طی امضای قراردادی مشترک با دانشگاه ملی سئول (SNU) از تاسیس مرکز تحقیقات برای تولید و توسعه باتری خبر داد.

به گزارش مجله ماشین، هیوندای در حال ایجاد یک مرکز تحقیقاتی مشترک با دانشگاه ملی سئول (SNU) است. این همکاری بین این خودروساز و دانشگاه با هدف پیشرفت فناوری باتری در خودروهای الکتریکی و همزمان دستیابی به هدف هیوندای برای رهبری جهانی در این زمینه است.

هونگ لیم ریو رئیس دانشگاه ملی سئول، در مراسم امضای این شراکت گفت: مرکز مشترک تحقیقات باتری نقطه شروع جدیدی برای فناوری پیشرفته باتری گروه خودروساز هیوندای خواهد بود. محققان توانمند دانشکده و دانشجویان فارغ التحصیل ما با ایجاد هم افزایی مشترک با شرکت هیوندای، در تمامی فرآیندها از توسعه باتری ها تا پایه گذاری نوآوری های مختلف موثر خواهد بود.

وی افزود: مأموریت ما حفظ محیط زیست برای نسل های آینده است. ما با تحقیق و توسعه قصد داریم نقش مهمی در برقی سازی صنعت حمل و نقل ایفا کنیم.

خودروساز کره جنوبی برقی سازی خودروها را سرعت می بخشد و با خانواده مدل‌های IONIQ ثابت کرد که مدل‌های الکتریکی مورد استقبال قرار گرفت. مدل‌های IONIQ 5 و IONIQ 6 این برند کره‌ای نیز مشتریانی را که در فکر خرید یک خودروی الکتریکی بودند تحت تأثیر قرار داد.

همکاری هیوندای با دانشگاه SNU

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×