شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کانسپت تمام الکتریکی لامبورگینی به زودی معرفی می‌شود
Terzo Millenio

کانسپت تمام الکتریکی لامبورگینی به زودی معرفی می‌شود

۱۴۰۲-۰۵-۱۹

کانسپت تمام الکتریکی لامبورگینی به زودی معرفی می‌شود و اولین لامبورگینی تمام الکتریکی تا چند سال دیگر وارد بازار خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، رِوئلتو با موتور هیبریدی اولین گام بزرگ سازنده سوپراسپرت ایتالیایی به سمت الکتریکی شدن را رقم زد و اولین لامبورگینی تمام الکتریکی تا چند سال دیگر وارد بازار خواهد شد.

لامبورگینی اعلام کرد، کانسپت جدیدش که اولین خودروی ۱۰۰ درصد الکتریکی لامبورگینی حساب می‌شود را در هفته خودروی مونتری به نمایش گذاشته خواهد شد. این اعلامیه پس از آن منتشر شد که این شرکت اخیراً از یک خودروی الکتریکی جدید ۲+۲ GT که قرار است در سال ۲۰۲۸ به فروش برسد خبر داد.

هنوز مشخص نیست که این کانسپت الکتریکی جدید چگونه به نظر می رسد یا با کدام منبع انرژی کار می کند. اما اگر این واقعاً پیش نمایشی از یک خودروی تولیدی آینده باشد، طبق آخرین اخبار می تواند یک گرند تورر (GT) چهار صندلی باشد. این مدل دومین کانسپت تمام الکتریکی پس از Terzo Millenio (خودروی موجود در عکس) است و در کنار دیگر خودروهای مفهومی چهار نفره لامبورگینی مانند Estoque و Asterion قرار خواهد گرفت.

اما به گفته استفان وینکلمن مدیرعامل لامبورگینی، این لامبورگینی الکتریکی جدید به طور کامل بر روی پلت فرم لامبورگینی ساخته نخواهد شد. در عوض، برخی از قطعات را با همکاری گروه فولکس واگن تولید خواهد شد و احتمالاً به پلتفرم EV برای سایر برندهای درون گروهی مانند بنتلی و پورشه تبدیل خواهد شد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×