شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » میتسوبیشی Xforce معرفی شد
میتسوبیشی Xforce

میتسوبیشی Xforce معرفی شد

۱۴۰۲-۰۵-۲۲ زمان مطالعه: 1 دقیقه 11

این کراس اوور جمع و جور با چهار حالت مختلف رانندگی عرضه می شود.

به گزارش مجله ماشین، هفته گذشته تصاویر اولیه این کراس اوور منتشر شد و حالا میتسوبیشی به طور رسمی از مدل جدید کراس اوور کامپکت خود رونمایی کرد. این مدل که برای فروش در اندونزی تنها با یک گزینه موتور عرضه می شود. Xforce با فاصله ۲۲۲ میلی متری از زمین توجه ها را به خود جلب می کند.

میتسوبیشی Xforce
کابین میتسوبیشی Xforce

فضای داخلی میتسوبیشی Xforce

در داخل کابین، یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی و صفحه کیلومتر دیجیتال ۸ اینچی وجود دارد. میتسوبیشی از عناصر پلاستیکی نرم در کنسول جلو و بیشتر کابین استفاده کرده است. این مدل همچنین از سیستم صوتی Dynamic Sound یاماها پرمیوم با ۸ بلندگو استفاده می کند.

یک محفظه خنک کننده در زیر پشتی صندلی قرار می گیرد که در اینجا می توانید نوشیدنی‌های خود را خنک نگه دارید. در نهایت، بیایید بگوییم که این وسیله نقلیه دارای صندلی‌های عقب تاشو است.

میتسوبیشی Xforce
میتسوبیشی Xforce

مشخصات فنی میتسوبیشی Xforce

کراس اوور جدید میتسوبیشی از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری استفاده می کند. این موتور که در مجموع می تواند ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور تولید کند، با گیربکس CVT جفت می شود. لازم به ذکر است که تنها مدل دیفرانسیل جلو دارای زاویه نزدیک ۲۱ درجه و زاویه خروج ۳۵ درجه است.

این مدل که با حالت های Normal، Gravel، Mud و Wet عرضه خواهد شد، دارای طول ۴۳۹۰ میلی متر و عرض ۱۷۱۰ میلی متر است. فاصله بین دو محور Xforce 2650 میلی متر است.

بازار فروش میتسوبیشی Xforce

میتسوبیشی ایکس فورس جدید عمدتاً در اندونزی عرضه خواهد شد. سپس این مدل در آمریکای لاتین، آسیای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا به فروش خواهد رسید.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×