دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ولوو XC60 بلک ادیشن مدل ۲۰۲۴
ولوو XC60 بلک ادیشن مدل 2024

ولوو XC60 بلک ادیشن مدل ۲۰۲۴

۱۴۰۲-۰۵-۲۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه 27

ولوو XC60 بلک ادیشن مدل 2024 با رینگ‌های 21 اینچی معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، ولوو XC60 بلک ادیشن مدل ۲۰۲۴ دارای نمای بیرونی مشکی است. ولوو با لوگوهای مشکی براق ظاهر خودرو را بهبود می بخشد. هر چهار چرخ به رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی پنج پره با رنگ مشکی براق مجهز شده‌اند.

فضای داخلی ولوو XC60 بلک ادیشن مدل ۲۰۲۴

فضای داخلی ولوو XC60 بلک ادیشن مدل ۲۰۲۴  دارای سقف مشکی و فضای داخلی زغالی است. ولوو فضای داخلی را با دو گزینه مختلف روکش صندلی ارائه می کند. تریم آلومینیومی و دستگیره دنده کریستالی Orrefors نیز فضای داخلی را تکمیل می کند.

ولوو XC60 بلک ادیشن مدل 2024
ولوو XC60 بلک ادیشن مدل ۲۰۲۴

مشخصات فنی قیمت ولوو XC60 بلک ادیشن مدل ۲۰۲۴

این خودرو دارای موتور چهار سیلندر با فناوری هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی است. این موتور ۲۴۷ اسب بخار قدرت تولید می کند و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۶.۵ ثانیه طی می‌کند.  T8 که یک پلاگین هیبرید است ۴۵۵اسب بخار قدرت تولید می کند و می تواند در ۴.۵ ثانیه به شتاب ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. علاوه بر این، به لطف باتری ۱۸.۸ کیلووات ساعتی خود، می تواند تا ۵۶ کیلومتر را در حالت برقی طی کند.

قیمت ولوو XC60 بلک ادیشن مدل ۲۰۲۴

فروش کلی ولوو ۲۱.۹ درصد افزایش یافت که از این میزان فروش سدان S60 8/4 درصد افزایش یافت. با این حال، در بریتانیا، خودروهای سدان و سایر خودروهای ولوو به دلیل کاهش علاقه و فروش، موفقیت یکسانی نداشتند. این شرکت اخیرا به فروش مدل های S60، V60 و V90 در بریتانیا پایان داده است.

قیمت ولوو XC60 بلک ادیشن مدل ۲۰۲۴ از ۵۸۵۹۵ دلار شروع می شود.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.50

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×