یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس AMG GT کوپه ۲۰۲۴
مرسدس AMG GT کوپه 2024

مرسدس AMG GT کوپه ۲۰۲۴

۱۴۰۲-۰۵-۲۸ زمان مطالعه: 1 دقیقه 55

مرسدس AMG GT کوپه 2024 با 577 اسب بخار معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، وقتی AMG اعلام کرد که SL و GT کوپه را با هم توسعه می دهد، برخی از علاقه مندان به سرعت از مرسدس به دلیل نرم کردن رقیب پورشه ۹۱۱ با تبدیل آن به یک SL با سقف فلزی ثابت انتقاد کردند.

مرسدس AMG GT کوپه ۲۰۲۴ با عملکرد بالا در حال تبدیل شدن به یک خودروی اسپرت ۲+۲ کاربردی تر با سیستم چهارچرخ محرک ۴Matic+ است. در ابتدا تنها در نسخه‌های «۶۳» و «۵۵» با قدرت V8 عرضه می شود، بنابراین باید دید که آیا موتور چهار سیلندرSL 43 با قدرت ۳۷۵ اسب بخار در آینده به مرسدس AMG GT کوپه ۲۰۲۴ اضافه می شود یا خیر.

مشخصات فنی مرسدس AMG GT کوپه ۲۰۲۴

پیشرانه AMG GT 63 کوپه توان تولید ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور از موتور ۴.۰ لیتری V8 توئین توربوی خود را دارد. حد اکثر سرعت مرسدس AMG GT کوپه ۲۰۲۴، ۳۱۵ کیلومتر در ساعت است. هر دو مدل “۶۳” و “۵۵” دارای AWD و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک با کلاچ شروع مرطوب جایگزین مبدل گشتاور هستند. V8 با پایه‌های موتور فعال استاندارد خود می‌تواند نیرو را به طور مساوی بین محورها توزیع کند یا به طور دقیق به محور عقب بفرستد.

مرسدس AMG GT کوپه 2024
مرسدس AMG GT کوپه ۲۰۲۴

در سال ۲۰۲۴، AMG ترمزهای سرامیکی با دیسک های بزرگتر ۴۲۰ میلی متری در محور جلو معرفی خواهد کرد. هر دو مدل از سیستم تعلیق اسپرت با لرزشگیر نیمه فعال هیدرولیک با کمک فنرهای تطبیقی و سیستم بالابر جلو برای بالا بردن دماغه ۱.۱۸ اینچ (۳۰ میلی متر) بهره می برند.

قیمت مرسدس AMG GT کوپه ۲۰۲۴

مرسدس-AMG GT کوپه جدید که در نیمه اول سال ۲۰۲۴ وارد نمایندگی‌های ایالات متحده می‌شود، هنوز برچسب قیمتی ندارد. به عنوان مرجع، SL 55 از ۱۴۱,۳۰۰ دلار شروع می شود در حالی که SL 63 از ۱۸۳,۰۰۰ دلار شروع می شود.

مرسدس AMG GT کوپه ۲۰۲۴ پلاگین هیبرید

تصاویر جاسوسی قبلاً نشان داده است که AMG قصد دارد خط تولید GT کوپه را با حداقل یک نسخه پلاگین هیبریدی که دارای درگاه شارژ نصب شده در سپر عقب است، گسترش دهد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×