دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ولوو به زودی یک مینی ون معرفی می‌کند
EM90

ولوو به زودی یک مینی ون معرفی می‌کند

۱۴۰۲-۰۶-۰۴

ولوو به زودی یک مینی ون معرفی می‌کند، همچنین ولوو تیزری از مدل مینی ون جدیدش را منتشر کرده است.

به گزارش مجله ماشین، شایعه جالبی که در اوایل سال جاری منتشر شد، به نظر می رسد تا چند ماه دیگر به واقعیت تبدیل شود. ولوو در حال آماده شدن برای عرضه یک مینی ون برای اولین بار است و آن را به عنوان “اتاق نشیمن اسکاندیناوی در حرکت” توصیف می کند. این خودرو سوئدی که EM90 نام دارد در چین، جایی که محل استقرار شرکت مادر جیلی است، در تاریخ ۱۲ نوامبر شروع به سفارش‌گیری خواهد کرد.

وقتی به طراحی نگاه می کنیم، به خصوص اولین تصویری که در آن عکس وسیله نقلیه از بالا ارائه شده است، هیچ سرنخی از جزئیات دیگری که در حال حاضر مخفی نگه داشته می شوند، به دست نمی دهد. اما EM90 احتمالاً بسیار بزرگ است. تقریبا این مینی ون مشابه به Zeekr 009 می‌باشد. به نظر می رسد دستگیره درها، آنتن، آینه های جانبی و سایر جزئیات بدون تغییر باقی مانده اند.

اگر EM90 یک Zeekr 009 بازطراحی شده با چراغ های عقب متمایز و حروف ولوو با نور پس زمینه باشد، به نظر می رسد که یک ون بزرگ باشد.

Zeekr 009 که پلتفرم مشترکی با Lotus Eletre و Polestar 5 دارد، در مجموع ۵۳۴ اسب بخار (۳۹۸ کیلووات) با دو موتور الکتریکی تولید می کند. این قدرت برای رسیدن به ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۴ و نیم ثانیه کاملاً کافی است. ولوو EM90 در بازار تنها نخواهد بود. این مینی ون ممتاز با مدل قدیمی GL8 بیوک و لکسوس LM که بعداً عرضه می‌شد، رقابت خواهد کرد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×