جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل ۲۰۲۴
ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل 2024

ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل ۲۰۲۴

۱۴۰۲-۰۶-۰۸ زمان مطالعه: 1 دقیقه 10

ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل 2024 به عنوان یک کراس اوور زرهی متمایز معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل ۲۰۲۴ به گونه ای طراحی شده است که به راحتی نمی توان آن را از مدل های استاندارد X5 تشخیص داد. این خودرو دارای ویژگی‌های اسپرتی مانند میله‌هایی با نشان M در جلوپنجره، درپوش‌های مشکی براق آینه‌های M، ریل‌های سقف BMW و سیستم اگزوز M است. به لطف این ویژگی ها، اولین خط دفاعی ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل ۲۰۲۴ حفظ حریم خصوصی است.

ویژگی‌های ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل ۲۰۲۴

برای ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل ۲۰۲۴، صفحات فولادی با استحکام بالا ساخته شده است که در درها، چارچوب جانبی، سقف و قسمت بدنه قرار می گیرند.

ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل 2024
ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل ۲۰۲۴

علاوه بر این، یک محفظه چمدان زرهی و یک محافظ قطعه آلومینیومی وجود دارد. اگر گلوله یا ذرات به مخزن سوخت نفوذ کنند، یک کیس مخصوص می تواند سوراخ ها را ببندد و از نشتی جلوگیری کند. ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل ۲۰۲۴ الزامات بالستیک VPAM را برآورده می‌کند، اما خریداران می‌توانند زره بدنه و زره سقف را برای محافظت بیشتر انتخاب کنند و به صورت آپشن خریداری کنند.

ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل 2024
ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل ۲۰۲۴

مشخصات فنی ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل ۲۰۲۴

ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل ۲۰۲۴مجهز به موتور ۴.۴ لیتری توئین توربو V8، همراه با سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی، ۵۲۳ اسب بخار نیرو تولید می کند. گفته می شود که عملکرد تحت تاثیر افزایش وزن است و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۹ ثانیه است. حداکثر سرعت ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل ۲۰۲۴، ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است که با عملکرد مدل قبلی X5 زرهی مطابقت دارد. در همین حال، سیستم تعلیق و ترمز برای مقابله با شرایط بحرانی تنظیم شده است.

ب‌ام‌و X5 پروتکشن VR6 مدل ۲۰۲۴ که در نمایشگاه خودروی مونیخ ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد، به عنوان یک کراس اوور که برای ایمنی کاربران توسعه یافته است، توجهات را به خود جلب می کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×