یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تصاویر رندر فولکس واگن تیگوان نسل جدید
تصاویر رندر فولکس واگن تیگوان نسل جدید

تصاویر رندر فولکس واگن تیگوان نسل جدید

۱۴۰۲-۰۶-۰۸

تصاویر رندر فولکس واگن تیگوان نسل جدید منتشر شد. فولکس واگن برای معرفی نسل جدید مدل تیگوان آماده می شود.

به گزارش مجله ماشین، این خودروساز آلمانی جزئیات این مدل را هنوز فاش نکرده است اما دو رندر غیررسمی که از دل تصاویر جاسوسی استتار شده این کراس اوور آمده است، منتشر شد.

نسل جدید تیگوان، طراحی نرم‌تری نسبت به مدل فعلی دارد و شامل یک جلوپنجره بزرگ در سپر جلو است. تصاویر رندر بخش‌های استتار شده باقی‌مانده کراس اوور محبوب را حذف می‌کنند و یک نوار نوری گسترده بین چراغ‌های جلو را نشان می‌دهند. این جزئیات احتمالاً در نسخه نهایی تولیدی گنجانده شده است.

تصاویر رندر فولکس واگن تیگوان نسل جدید که نمای عقب را به تصویر می‌کشد، به کراس اوور چراغ عقب تمام عرض می‌دهد و این ویژگی در عکس‌های جاسوسی که قبلا منتشر شده بود، مشاهده شد. نبودن استتار طراحی مربع سپر عقب را آشکار می کند.

تصاویر رندر فولکس واگن تیگوان نسل جدید
تصاویر رندر فولکس واگن تیگوان نسل جدید

در تصاویر رندر فولکس واگن تیگوان نسل جدید فضای کابین نشان نداده شده است. در حالی که این شرکت در اوایل ماه جاری پیش نمایش طراحی بیرونی به روز شده کراس اوور را انجام داد، تصاویری از فضای داخلی آن نیز به اشتراک گذاشت. این کراس اوور یک صفحه نمایش بزرگ روی داشبورد ارائه می دهد و در نسخه های مختلف ۱۲.۹ و ۱۵.۰ اینچی موجود است. یک صفحه نمایش کوچکتر ۱۰.۲۵ اینچی در پشت فرمان قرار می گیرد و به عنوان نمایشگر راننده عمل می کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×