جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » آلفارومئو ۳۳ استرادال شاهکار جدید آلفارومئو
آلفارومئو ۳۳ استرادال

آلفارومئو ۳۳ استرادال شاهکار جدید آلفارومئو

۱۴۰۲-۰۶-۰۹ زمان مطالعه: 2 دقیقه 59

آلفارومئو ۳۳ استرادال که تنها 33 دستگاه از آنها تولید خواهد شد و قبلا به فروش رسیده اند، معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، مدلی که پشت درهای بسته معرفی شده جزئیات بسیار جالبی دارد. به عنوان مثال، آلفا وعده می دهد که هیچ دو مدل فروخته شده مشابه نیستند.

با ارائه طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی، راننده حتی می تواند شماره شاسی مدل را تعیین کند. شاسی مونوکوک فیبر کربن توسعه یافته توسط آلفا با یک اسکلت آلومینیومی تقویت شده است. سازنده حتی قاب پنجره ها را از فیبر کربن ساخته و شیشه عقب را از پلی کربنات تولید کرده است.

آلفارومئو ۳۳ استرادال
آلفارومئو ۳۳ استرادال

ویژگی‌های آلفارومئو ۳۳ استرادال

در داخل کابین، دو “تم” Tributo و Alfa Corse وجود خواهد داشت که کاربران می توانند انتخاب کنند. گزینه اول برای کسانی که خواهان خودروهای کلاسیک تری هستند جذاب خواهد بود و گزینه دوم برای کسانی که به دنبال اسپرت بودن هستند. با استفاده از چرم، فیبر کربن، آلومینیوم و مواد آلکانترا، اشاره ای به دهه ۱۹۶۰ در کابین انجام شد.

آلفارومئو ۳۳ استرادال
آلفارومئو ۳۳ استرادال

مشخصات فنی آلفارومئو ۳۳ استرادال

مدل اسپرت جدید آلفارومئو از یک موتور ۳.۰ لیتری V6 توئین توربو بهره می برد. این مدل که می تواند تقریباً ۶۳۰ اسب بخار قدرت تولید کند , نیروی تولیدی خود را مستقیماً به چرخ های عقب می فرستد. باید بگوییم که این موتور نسخه اصلاح شده ۲.۹ لیتری V6 موجود در مدل های جولیا و استلویو کوادریفوگلیو است. این موتور با یک گیربکس ۸ سرعته برند ZF دوکلاچه جفت می شود.

آلفارومئو ۳۳ استرادال
آلفارومئو ۳۳ استرادال

اما گزینه ها به این محدود نمی شوند، در صورت تمایل کاربران می توانند آلفارومئو ۳۳ استرادال را به صورت تمام برقی نیز خریداری کنند. با این آپشن، این مدل به یک ابرخودرو تبدیل می شود و می تواند ۷۶۰ اسب بخار قدرت تولید کند. بر اساس داده های WLTP، این مدل برد تقریباً ۴۵۰ کیلومتر را ارائه می دهد.

ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیرعامل آلفارومئو نیز اظهار داشت که مدل‌های ویژه‌ای پس از آلفارومئو ۳۳ استرادال عرضه خواهند شد.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×