دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فولکس واگن پاسات واریانت مدل ۲۰۲۴
فولکس واگن پاسات واریانت مدل 2024

فولکس واگن پاسات واریانت مدل ۲۰۲۴

۱۴۰۲-۰۶-۰۹ زمان مطالعه: 2 دقیقه 30

فولکس واگن پاسات واریانت مدل 2024 با طول بیشتر معرفی شد، همچنین پاسات دیگر در تیپ بدنه سدان تولید نخواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، فولکس واگن تصمیم گرفته است که پاسات را فقط استیشن واگن تولید بکند و در تیپ بدنه سدان تولید نخواهد شد. پاسات که تاکنون بیش از ۳۰ میلیون دستگاه فروخته است، به طور رسمی با نسل جدید خود معرفی شد.

ابعاد فولکس واگن پاسات واریانت مدل ۲۰۲۴

پاسات جدید اکنون فقط با مدل واریانت یعنی نوع بدنه استیشن واگن عرضه می شود. طول این مدل که بر اساس معماری MQB Evo ساخته خواهد شد، اکنون به ۴۹۱۷ میلی متر رسیده است. پاسات که نسبت به قبل ۱۴۴ میلی متر بلندتر شده است، فاصله بین دو محور نیز ۵۰ میلی متر بیشتر شده است.

فولکس واگن پاسات واریانت مدل 2024
فولکس واگن پاسات واریانت مدل ۲۰۲۴

طراحی فولکس واگن پاسات واریانت مدل ۲۰۲۴

این سازنده مستقر در ولفسبورگ صفحه جدیدی را از نظر طراحی برای پاسات باز کرده است. بر خلاف مدل های سنتی خود، پاسات از زبان طراحی مشابه مدل های ID الکتریکی استفاده می کند و به طرز جالبی شبیه ID.7 Variant است. البته فراموش نکنیم که نمای بیرونی با چهار بسته تجهیزاتی به نام های پاسات، بیزینس، الگانس و آر لاین تغییر می کند. مجموعه چراغ های جلو LED ماتریسی جدید جای خود را در لیست تجهیزات استاندارد پیدا کرده اند.

فولکس واگن پاسات واریانت مدل 2024
فولکس واگن پاسات واریانت مدل ۲۰۲۴

کابین فولکس واگن پاسات واریانت مدل ۲۰۲۴

افزایش سایز پاسات به معنای جادار بودن در کابین نیز می باشد. صفحه نمایش لمسی ۱۲.۹ اینچی در مدل پایه به شما امکان می دهد تمام عملکردهای خودرو را کنترل کنید. این صفحه نمایش را می توان با پرداخت هزینه اضافی تا ۱۵ اینچ بزرگ کرد. با خداحافظی با نشانگرهای آنالوگ، فولکس واگن پاسات واریانت مدل ۲۰۲۴  اکنون از صفحه ابزار دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی استفاده خواهد کرد.

فولکس واگن با انتقال دسته دنده به سمت ستون فرمان، فضای ذخیره سازی اضافی را در این قسمت فعال کرده است. در مورد فضای ذخیره سازی، باید توجه داشته باشیم که این مدل ۶۹۰ لیتر حجم چمدان در حالت عمودی صندلی ها و ۱۹۲۰ لیتر در حالت افقی صندلی ها ارائه می دهد.

فولکس واگن پاسات واریانت مدل 2024
فولکس واگن پاسات واریانت مدل ۲۰۲۴

مشخصات فنی فولکس واگن پاسات واریانت مدل ۲۰۲۴

پاسات برای اولین بار در تاریخ خود یک واحد هیبریدی ملایم دریافت می کند. موتور ۱.۵ لیتری eTSI قادر خواهد بود ۱۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند. واحد استاندارد ۲.۰ TSI در سطح بعدی، ۲۰۱ اسب بخار قدرت تولیدی خود را به چرخ های جلو می فرستد. در بالای این خانواده نسخه ای از همان موتور قرار دارد که ۲۶۵ اسب بخار قدرت دارد و از چهار چرخ متحرک ۴Motion پشتیبانی می کند.

امروزه هنوز گزینه های دیزلی برای کاربرانی که به دنبال دیزل هستند وجود دارد. پاسات جدید با سه گزینه خروجی قدرت موتور ۲.۰ TDI به فروش می رسد. در حالی که نسخه هایی که می توانند ۱۲۵ و ۱۵۰ اسب بخار قدرت تولید کنند، دیفرانسیل جلو را ارائه می دهند، مدلی که می تواند ۱۹۵ اسب بخار قدرت تولید کند، AWD خواهد بود.

پاسات جدید دارای نسخه های PHEV نیز خواهد بود. مدل هایی که نسخه پایه آن ها می تواند ۲۰۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند، از موتور ۱.۵ TSI استفاده می کنند. در سطح بعدی، نسخه ای وجود دارد که ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این قدرتمندترین پول پاسات خواهد بود که می توان خرید.

مدل های PHEV با گیربکس ۶ سرعته DSG و باتری ۱۹.۷ کیلووات ساعتی عرضه خواهند شد. فولکس واگن اعلام کرد که این باتری ۱۰۰ کیلومتر رانندگی کاملا الکتریکی را امکان پذیر می کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×